بررسی مجدد نتایج مسابقات تواشیح و اضافه شدن 3 گروه
کد خبر: 3731647
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
از سوی هیئت داوران صورت گرفت؛

بررسی مجدد نتایج مسابقات تواشیح و اضافه شدن 3 گروه

گروه مسابقات ــ پس از اعتراض تعدادی از گروه‌های تواشیح و بازنگری و بررسی اعتراضات واصله به ستاد مسابقات، تغییراتی در نتایج راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات همسرایی و همخوانی صورت گرفت.

بررسی مجدد نتایج مسابقات تواشیح و اضافه شدن 3 گروهبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ نتایج اعتراض به داوری مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و همخوانی قرآن کریم که توسط عده‌ای از گروه‌های حاضر در این مسابقات صورت گرفته بود، اعلام و براساس آن سه گروه دیگر به 12 گروه راه‌یافته به مرحله نهایی اضافه شد تا تعداد گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری به 15 گروه برسد.
بر همین اساس و پس از بررسی‌های هیئت داوران، سه گروه سیدالاحرار استان همدان، الاحرار استان لرستان و آل یاسین استان خوزستان با دریافت حدنصاب لازم به همراه 12 گروه دیگر که اسامی آنها روزهای گذشته اعلام شده بود به مرحله کشوری راه یافتند.
بر اساس بیانیه‌ای که ستاد برگزاری مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرده است، اسامی کامل گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات به شرح زیر است؛

العباد خوزستان
الانوار خوزستان
اسراء مازندران
فاطر مازندران
میعاد خوزستان
تسنیم آذربایجان غربی
رضوان آذربایجان شرقی
آل یاسین خوزستان
شمس تهران
ثامن الحجج(ع) یزد
انوار الزهراء خوزستان
شهید دانش یزد
الاحرار لرستان
حبل المتین زنجان
سید الاحرار همدان
در این دوره از مسابقات که همراه با تغییرات زیادی بود، مجموعاً 37 گروه اقدام به ارسال اثر کرده بودند.

یادآوری می‌شود، مرحله کشوری این مسابقات مهرماه امسال و همراه با چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha