نگاه فرهنگی در شیراز متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) باشد
کد خبر: 3731660
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
آیت‌الله دژكام:

نگاه فرهنگی در شیراز متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) باشد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر این نكته تأكید كرد كه ساختار فیزیكی و نگاه‌های فرهنگی دینی در شیراز و فارس باید متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

نگاه فرهنگی و ساختار فیزیكی در شیراز باید متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) باشد

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس شب گذشته، 28 تیرماه در گردهمایی كاروان‌های پیاده زائران حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) كه در این حرم مطهر برگزار شده بود، با یادآوری جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز گفت: از نگاه ساختار فیزیکی و از نگاه فرهنگی و دینی باید همانی باشیم که حرم سوم اهل بیت(ع) اقتضا دارد.
وی اظهار كرد: امروز همه مردم ولایت‌مدار فارس برای تجدید عهد و پیمان با ولایت اهل بیت(ع) در محضر این سید سادات اعاظم جمع شده‌اند تا با همه ارزش‌های اسلامی و ایمانی تجدید بیعت داشته باشند.
آیت‌الله دژكام ضمن خوشامدگویی و قدردانی از زائران پیاده حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: رهبر گرامی انقلاب اسلامی در سفر خود به فارس، حرم سوم اهل بیت(ع) را که شاید مورد بی مهری بعضی از برنامه‌ریزان در سطح استانی و ملی قرار گرفته بود بار دیگری احیا کردند و به یاد ما آوردند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: امروز ما افتخار داریم که مردم فارس این حرکت طوفنده را آغاز کردند که اگر کسانی نسبت به حقوق این امامزادگان بلافصل و فرزندان امام هفتم(ع) بی مهری و کم لطفی کرده‌اند، مردم درخواست دارند که دوباره به سوی این امامزادگان بازگردیم و شهر و استانمان که به محوریت این امامزاده‌ها نورانیت،عزت و عظمت داشته است، دوباره بازسازی کنیم.
انتهای پیام

captcha