برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی
کد خبر: 3731683
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی

گروه اجتماعی - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی امروز، ۲۹ تیرماه در سنندج خبر داد و گفت: در این کمیسیون ۲۹۷ جانباز تحت معاینه قرار گرفتند.

297 جانباز کردستانی تعیین درصد شدند

محمد احمدی، معاون بهداشت و سلامت بنیاد شهید کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر جانباز در استان کردستان تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
وی از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی امروز، 29 تیرماه در سنندج خبر داد و افزود: در این کمیسیون 297 جانباز تحت معاینه قرار گرفتند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اعلام کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان به منظور رسیدگی به اعتراض جانبازان نسبت به درصد مشخص شده برای آنان، تعیین درصد از کارافتادگی و پذیرش جانبازانی که تازگی تشکیل پرونده داده‌اند، برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این کمیسیون میزان عارضه جانبازی، جانبازان بر اثر تیر و ترکش و مین مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: در این کمیسیون ۹ نفر از پزشکان و متخصصان اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، داخلی، پزشک عمومی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب و دو نفر کادر همکار حضور دارند.
احمدی با اشاره به اینکه این کمیسیون بنا به درخواست استان تشکیل شده است، اعلام کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی سالی دو بار برگزار می‌شود که امروز اولین کمیسیون پزشکی برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی حق پرستای و کمیسیون مبانی خانواده به زودی برای جانبازان استان یادآور شد: کمیسیون ویژه حق مراقبت و نگهداری و حق پرستاری ویژه خانواده معظم شاهد و جابنبازان و افراد تحت تکفل آنها در راستای خدمات رسانی به ایثارگران استان تشکیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha