قاطعیت در مقابل دشمن از خواسته‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری است
کد خبر: 3731701
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
علیدادی‌سلیمانی:

قاطعیت در مقابل دشمن از خواسته‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان با بیان اینکه ایستادگی با قدرت و قاطعیت در مقابل دشمن، از خواسته‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: ایستادگی در مقابل دشمن در دیپلماسی خارجی را در مواقع حساس از یاد نبرید که پیروزی در همین است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد نمازجمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در جمع نمازگزاران شهر کرمانبا اشاره به افراط و تفریط و خطرات آن گفت: در طول 40 ساله انقلاب نمونه‌هایی را داشته‌ایم که از امام عظیم‌الاشان جلو افتادند و به بی‌راهه رفتند.
وی ادامه داد: کسانی هم عقب افتادند، شک کردند و آرام آرام از توده مردم فاصله گرفته و به بیراهه رفتند، این برای دوران رهبری هم صادق است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی به میلاد امام رضا(ع) اشاره و با بیان اینکه زندگی امام رضا(ع) فراز و نشیب‌هایی دارد، بیان کرد: مبارزات ایشان در سه محور ادامه داشت و آن را به خوبی رهبری کرده و پیش می‌بردند و اجازه نمی‌دادند که عباسیان جامعه را مدیریت کنند.
امام جمعه کرمان عنوان کرد: یکی از این راه‌ها در حوزه آموزش مبانی دینی است که تلاش ایشان برای این بود که انسان‌هایی را برای روزهای سخت تربیت و دین را آن طور که هست نگهداری کنند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تلاش در زمینه‌های رفتار، اخلاق و سبک زندگی دینی راه دوم بود، اظهارکرد: این موضوع برای آن بود که سبک زندگی عباسی‌ها با زندگی علوی پیوند نخورد و وارد جامعه نشود.
وی بخش سوم را هم گفتاری بیان کرد و یادآور شد: توصیه‌های امام رضا(ع) در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف، متفاوت بود و حاکمان زمان را می‌شناساند و معرفی می‌کرد.
امام جمعه کرمان به پیمان کاپیتولاسیون و سالگرد آن اشاره کرد و گفت: در تاریخ کشور ما چندین بار اتفاقاتی افتاده که هویت ملی ما را لگد مال کرده و آن را از میان برده که یکی از آنها این پیمان ننگین است که در دوره ذلت‌بار پهلوی‌ها بوده است که امام خمینی(ره) در مقابل آن خروشید و آغازی شد بر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سال 57 پایان یافت.
وی با بیان اینکه ایستادگی با قدرت و با قاطعیت در مقابل دشمن، از خواسته‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: ایستادگی در مقابل دشمن در دیپلماسی خارجی را در مواقع حساس از یاد نبرید که پیروزی در همین است.
انتهای پیام

captcha