تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3731704
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در آذربایجان غربی برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی - به مناسبت 28 تیرماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی برگزار شد.

تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به مناسبت 28 تیرماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی برگزار شد.

هدف از این تور رسانه ای که با حضور جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه وقف صورت گرفت، آشنایی با امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان و همچنین امامزادگانی که شاید برخی اسمشان را نشنیده اند، بود.

لازم به ذکر است 17 امامزاده در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که 5 امامزاده در ارومیه، 5 امامزاده در خوی، 4 امامزاده در سلماس، 2 امامزاده در میاندوآب و چایپاره می باشد.

مسیر حرکت در این تور رسانه ای نخست شهرستان سلماس و بازدید از امامزاده اسحاق، امامزاده سید محمد و برگزاری نشست خبری با حضور رئیس اداره اوقاف سلماس در امامزاده برگشاد سلماس بود.

در مسیر دوم حرکت به سمت شهرستان خوی و بازدید از امامزاده سیدبهلول و بقعه میرهادی آقا و برگزاری نشست خبری با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی و با محوریت برگزاری کنگره ملی امامزاده سیدبهلول صورت گرفت و در ادامه نیز از امامزاده سید تاج الدین خوی بازدید به عمل آمد.

مسیر سوم و نهایی حرکت نیز به سمت شهرستان چایپاره و حضور در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) بود که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره نشست خبری در این محل برگزار شد.

انتهای پیام

captcha