سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند
کد خبر: 3731706
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی با بیان اینکه سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند، گفت: وجود امامزاده های فراوان در ایران اسلامی نشان از این دارد که ایرانیان همواره به دنبال ائمه حرکت کرده اند.

سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیف الله رستم لو، رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در محل امامزاده برگشاد سلماس بیان کرد: ایرانیان همواره ارادت زیادی به اهل بیت داشته اند و به آیات الهی لبیک گفته و دنبال حقیقت بوده اند.

وی ادامه داد: نماینده ایرانیان در زمان بعثت، سلمان فارسی بود که زحمات بسیاری در مکه کشید و به حضور نبی مکرم اسلام مشرف شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم لو افزود: سلمان فارسی آنقدر به پیامبر (ص) و اهل بیت علاقه داشت که پیامبر می فرمایند که سلمان از اهل بیت ماست و این لقب را به هیچ صحابه خود نداده است.

وی با اشاره به اینکه سلمان فارسی در صداقت، دیانت و امامت همتا نداشت، خاطرنشان کرد: پیامبر می فرماید که سلمان فارسی قرین اهل بیت است و این نشان می دهد ایرانیان همواره به دنبال حقیقت بوده اند.

رئیس اداره تحقیقات اوقاف آذربایجان غربی با اشاره به وجود امامزاده های فراوان در کشور اظهار کرد: وجود این امامزاده نشان از علاقه فراوان ایرانیان به اهل بیت داشته و همین امر موجب شده تا نوادگان امامان به ایران بیایند.

وی تاکید کرد: اگر ما همواره در راه اهل بیت قدم برداریم، دشمن قدرت نفوذ بر ما نخواهد داشت و تمامی اهدافش با شکست مواجه می گردد و حتی از راه محاصره اقتصادی نیز نمی تواند بر ما غلبه کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم لو یادآور شد: سادات، چشم و چراغ امت اسلامی هستند و اگر در راه اهل بیت حرکت نکنیم، نمی توانیم در قیامت با پیامبر (ص) و اهل بیت روبرو شویم.

انتهای پیام

captcha