امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس
کد خبر: 3731709
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس با بیان اینکه امامزاده اسحاق، پایگاه مذهبی منطقه تازه شهر سلماس به شمار می رود، گفت: قدمت تاریخی ثبت شده این امامزاده 150 سال است.

امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین اسلام دولتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در امامزاده اسحاق تازه شهر بیان کرد: امامزاده اسحاق از نوادگان امام هادی (ع) بوده و 4 قبر اسحاق، محمد، ابراهیم و جعفر در این محل مدفون است.

وی افزود: صحن این امامزاده 5300 متر مربع بوده و مسجد آن به همت هیئت امناء احداث گردیده است و نذورات جمع آوری شده صرف امامزاده می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین دولتی ادامه داد: طی سال گذشته مبلغ 30 میلیون تومان به همت هیئت امناء برای امامزاده اسحاق هزینه شد.

وی با بیان اینکه این محل امامزاده شاخص منطقه تازه شهر به شمار می رود، خاطرنشان کرد: همه ساله اکثر مراسمات دینی و مذهبی با استقبال پرشور مردم منطقه در این امامزاده برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس یادآور شد: متاسفانه فقط کمبود فضا موجب می شود تا جوابگوی زائرین بیشتری در مراسمات نباشیم و کمبود فضا اساسی ترین مشکل امامزاده اسحاق به شمار می رود.

انتهای پیام

captcha