شماره 224 مجله علمی ـ ترویجی معرفت منتشر شد
کد خبر: 3731724
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

شماره 224 مجله علمی ـ ترویجی معرفت منتشر شد

گروه اندیشه ــ دویست و بیست و چهارمین شماره از مجله علمی ـ ترویجی معرفت به صاحب امتیازی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خميني(ه)، سردبیری ابوالفضل ساجدی و مدیر مسئولی سید احمد رهنمایی منتشر شد.

مجله علمی ـ ترویجی معرفت منتشر شد

به گزارش ایکنا؛ در این شماره از مجله علمی ـ. ترویجی معرفت که ویژه کلام است مقالاتی با عناوین «بهره شیعیان هدایت‌گر و تلاش‌گر از روزی حلال» نوشته آیت‌الله محمدتقی مصباح؛ «نقد و بررسی برخی از شبهات حدیث ثقلین» به قلم عبدالرحمن باقرزاده؛ «رابطه حکمت و علم الهی از منظر کلام اسلامی» به خامه ناصرالدین اوجاقی؛ «بازخوانی قلمرو علم امام علیه السلام در آیینة روایات» نوشته امرالله قلی‌زاده و محمدحسین فاریاب و «نگرش کلامی به ملاک انسانیت با تکیه بر متون دینی» به قلم محمد عباس‌زاده جهرمی منتشر شده است.

همچنین مقالات «واکاوی معنای عقل سلیم از منظر علامه طباطبائی» به قلم امید آهنچی؛ «بازتاب دنیوی اعمال منفی انسان در روایات» نوشته احمدرضا ذوالفقاری و حسن یوسفیان و «سلفی‌گری در رویکرد کلامی ابن‌کثیر دمشقی با محوریت واکاوی آراء وی در امور ماورائی» تألیف حمید ایماندار و رضا ملازاده از دیگر مقالات این شماره محسوب می‌شوند.
انتهای پیام

captcha