پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان ها عزم جدی می‌طلبد
کد خبر: 3731736
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان ها عزم جدی می‌طلبد

گروه فرهنگی - معاونت فرهنگی شهرستان ماکو بر لزوم بررسی و ارائه راهکار ها در حوزه آسیبهای اجتماعی در باب گفتمان سازی مباحث روشنگری در جلسات و دورهمی ها تاکید کرد و گفت: پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان ها عزم جدی را می‌طلبد.

پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان ها عزم جدی می‌طلبد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احد حاجی زاده معاونت فرهنگی شهرستان ماکو در جلسه شورای جهاد فرهنگی شهرستان ماکو بیان کرد: پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان عزم جدی را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: بررسی و ارائه راهکار های آسیبهای اجتماعی در باب گفتمان سازی مباحث روشنگری در جلسات و دورهمی ها تشدید گردد و عمدتا پیگیری ها در راستای پاسخ به بیانات مقام معظم رهبری باشد.

حاجی زاده عملیاتی شدن جلسات و اثر بخشی آن در جامعه تاکید کرد و افزود: موضوعاتی که در جلسات شورای فرهنگی شهرستان مطرح می‌شود در باب معضلات کشف اجتماعی، بررسی و ارائه راهکارها در جهت ریشه‌کن کردن آن است.

وی بر لزوم برگزاری برنامه های ابتکاری در حوزه فرهنگی و پاسخگویی به نیاز صحیح جامعه تاکید کرد و یادآور شد: در این راستا اقدامات خوبی در NGO های مردمی و تشکل‌های مردم‌ نهاد شهرستان ماکو صورت گرفته است.

معاونت فرهنگی شهرستان ماکو بر لزوم توجه جدی متولیان تولیدات فرهنگی در شهرستان اشاره کرد و افزود: اعضای پایگاه ها و حوزه ها بهترین فرصت برای تامین این اصل مهم در حوزه فرهنگی است.

وی بر نقش تولیدات فرهنگی در حوزه های مستند و نماهنگ، پوستر و غیره در تقویت بنیه انقلابی مردمان جامعه تاکید کرد و گفت: باید کارهای تبلیغی بومی و تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام

captcha