روحانیون در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند
کد خبر: 3731746
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

روحانیون در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه روحانیون در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند، گفت: طلاب و روحانیون باید هر فرصتی را غنیمت شمرده و در صدد آموختن یک مسئله به افراد جامعه باشند.

روحانیون در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه دیروز، 29 تیرماه در دیدار با حجت‌الاسلام معظمی مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان راه انجام رسالت الهی را تبلیغ بیان و اظهار کرد: طلاب و روحانیون باید هر فرصتی را غنیمت شمرده و در صدد آموختن یک مسئله به افراد جامعه باشند.
وی افزود: امروز برای مقابله با تهاجم فرهنگی که به‌عنوان یکی از مهمترین توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی مطرح است نیازمند فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی اصولی در جهت حفظ ارزش های فرهنگی هستیم.
حجت‌الاسلام منتشلو ضمن بر شمردن ظرفیت‌های فرهنگی موجود در سطح منطقه و آسیب‌های موجود، بر لزوم هم‌افزایی فرهنگی بین نهادهای فرهنگی جهت نهادینه کردن فرهنگ دینی در سطح منطقه تاکید کرد.
وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به‌ ویژه استکبار جهانی، فرهنگ و عقاید اسلامی را هدف قرارداده‌اند و سعی می‌کنند با استفاده از ابزارهای رسانه ای جدید عموم مردم به‌ ویژه جوانان را از ارزش‌ها و عقاید دینی دورکنند، آگاهی ازمسائل روز، آسیب‌شناسی و نیازسنجی منطقه جهت تبلیغ دینی و اعزام مبلغ از جمله راه‌های خنثی سازی اهداف دشمنان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه با اشاره به تلاش روحانیون سطح استان در جهت نشر معارف دینی اعلام کرد: روحانیون در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند و باید در راستای نشر بیشتر معارف دین و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی رحمه الله علیه تلاش بیشتری کنند.
حجت‌الاسلام معظمی، مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان ضمن تشکر از همکاری‌های اداره تبلیغات اسلامی قروه در برگزاری همایش‌های مختلف، خواستار توسعه همکاری‌ها و تعاملات سازنده‌تر شد.
انتهای پیام

captcha