یاد شهدا در پیچ و خم زندگی روزمره گم نشود
کد خبر: 3731750
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

یاد شهدا در پیچ و خم زندگی روزمره گم نشود

گروه معارف- مادر شهید مدافع حرم سید حمید سجادی با اشاره به اینکه باید همواره یاد شهدا را در ذهن داشته باشیم، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا درسی برای پیچ و خم زندگی روزمره است.

یاد شهدا در پیچ و خم زندگی روزمره گم نشود

فاطمه سادات علوی، مادر شهید سید حمید سجادی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی اظهارکرد: برگزاری یادواره و یادبود شهدا تلنگری برای همه ما به خصوص جوانان است چرا که به این تلنگر نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه باید همواره یاد شهدا را در ذهن داشته باشیم، افزود: نیاز است تا با یادمان‌ها از ویژگی‌های شهدا گفته شود تا درسی برای ما در زندگی روزمره باشد.
این مادر شهید تصریح کرد: با یادآوری یاد شهدا و و زنده نگه داشتن آن‌ها می‌توان رهرو واقعی آن‌ها شد.
علوی با اشاره به ضرورت حضور مسئولین در یادواره‌ها، ادامه داد: حضور مسئولین در یادواره‌ها دلگرمی برای فرزندان و خانواده شهدا ایجاد کرده تا بدانند که تنها نیستند.
وی با تاکید بر اینکه باید به سبکی زندگی کنیم که امام زمان(عج) انتخابمان کند، افزود: ویژگی‌های اخلاقی شهدا باعث شده تا امام زمان(عج) آن‌ها را انتخاب کند و این انسان‌ها همواره زنده و جاوید هستند.
این مادر شهید با اشاره به پیام شهدا، یادآور شد: شهدا انتظار دارند که ولایت وفقیه را تنها نگذاشته و سعی کنیم منتظر واقعی امام زمان (عج) باشیم.
انتهای پیام

captcha