خدام رضوی دل‌های مردم را به پنجره فولاد کرامت رضا(ع) گره می‌زنند
کد خبر: 3731791
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

خدام رضوی دل‌های مردم را به پنجره فولاد کرامت رضا(ع) گره می‌زنند

گروه معارف - امام جمعه نهبندان گفت: خدام حرم رضوی از راه دور دل های مردم را به پنجره فولاد گره می‌زنند.

خدام رضوی دل‌های مردم را به پنجره فولاد کرامت رضا(ع) گره می‌زنند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی، امروز 30 تیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود و حضور خادمان حرم مطهر رضوی در مناطق مختلف کشور جو معنوی و رضوی را در میان مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: امام رضا(ع) می‌فرمایند: « اگر مردم زیبایی‌های سخن و فرهنگ ما را می‌دانستند از ما پیروی می‌کردند»، لذا خدام حرم رضوی از راه دور دل‌های مردم را به پنجره فولاد گره می‌زنند.

امام جمعه نهبندان بیان کرد: هر چند در مشهد مقدس تابش نور خورشید امام رضا(ع) بیشتر است اما به این معنا نیست که تنها زیارت در محل حرم انجام می‌شود بلکه زیارت از راه دور نیز امکان پذیر است.

خزاعی با بیان اینکه مردم نهبندان در جنوبی‌ترین نقطه استان با حضور خدام رضوی موفق به زیارت از راه دور شدند، تصریح کرد: افراد با حضور پرچم رضوی می‌خواهند زندگی خود را به سجایای اخلاقی و مکارم اهل بیت(ع) نزدیک کنند.

وی با اشاره به اینکه باید سبک زندگی انسان‌ها نزدیک به سبک زندگی اهل بیت(ع) باشد، اظهار کرد: باید با مطالعه سبک زندگی اهل بیت(ع) خود را به زندگی آن‌ها نزدیک کنیم .

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امام رئوف دست عنایت به سر تمام پیروانش دارد، خاطرنشان کرد: مردم به امام رضا(ع) عشق و محبت خاصی دارند و مردم نیز پیرو اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

انتهای پیام

captcha