تمدید مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی
کد خبر: 3731803
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

تمدید مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

گروه فناوری اطلاعات ــ رئیس هیئت علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از تمدید مهلت ارسال مقالات این همایش تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتیبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسن بشیر، رئیس هیئت علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با اشاره به برگزاری این همایش در هفته فرهنگ عمومی، گفت: با توجه به درخواست‌های اساتید، دانشجویان و پژوهشگران شرکت کننده در دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

استاد تمام دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر سابق آکادمی مطالعات عالی آکسفورد انگلستان بیان ساخت: دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در دو بخش «علمی پژوهشی» و «تجربی کاربردی» برگزار میشود و علاوه بر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، کلیه کارشناسان اداری و فعالان رسانه‌های جمعی و مجازی میتوانند تجربیات و گزارش‌های کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال نمایند.

رئیس هیئت علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از تعیین ۳ سکه تمام بهار آزادی برای نفرات اول همایش خبر داد و گفت: از نفرات اول همایش در هر یک از بخش‌های «علمی پژوهشی» و «تجربی کاربردی» با اهدای سه سکه تمام بهار آزادی، انتشار مقالات ایشان در نشریات علمی پژوهشی و کتاب همایش تقدیر خواهد شد.

وی افزود: به نفرات دوم همایش دو سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت و نفرات سوم از یک سکه تمام بهار آزادی بهره‌مند خواهند داشت و مقالات ایشان بر اساس نظر هیئت داوران در نشریات «علمی پژوهشی» یا «علمی ترویجی» منتشر خواهد شد.

رئیس اسبق دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) در پایان از مشارکت ۱۲ دانشگاه، پژوهشگاه و انجمن علمی در این همایش خبر داد و گفت: دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و انجمن‌های علمی مشارکت کننده در این همایش برنامه‌هایی را برای ارتقای سطح علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی طراحی کرده اند که البته علاوه بر این امسال شاهد مشارکت ۱۳ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برخی استان‌ها و بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات مطالعاتی مستقر در این استان‌ها به عنوان دبیرخانه‌های استانی و منطقه‌ای همایش و همچنین فعالیت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان دبیرخانه همایش در منطقه اوراسیا هستیم.

لازم به ذکر است دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha