میزان مشارکت بانوان لرستانی در مدرسه‌سازی ۲۵ درصد است
کد خبر: 3731870
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
چگنی:

میزان مشارکت بانوان لرستانی در مدرسه‌سازی ۲۵ درصد است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به مشارکت عالی بانوان خیّر لرستانی در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، گفت: میزان مشارکت بانوان لرستانی در مدرسه‌سازی ۲۵ درصد است.

میزان مشارکت بانوان لرستانی در مدرسه‌سازی ۲۵ درصد است

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد چگنی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان، امروز شنبه، ۳۰ تیر در مراسم تکریم از رابطین پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز استان لرستان ضمن تجلیل از رابطین خیرین مدرسه‌ساز گفت: بین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش هیچ فاصله‌ای نیست و آموزش و پرورش با ظرفیت‌های خاصی که دارد همواره پشتیبان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان بوده است.
وی با اشاره به اینکه لرستان در زمینه تحقق اعتبارات رتبه اول را کسب کرده است، افزود: خوشبختانه در بدو ورود دکتر زینی‌وند در سمت مدیرکلی آموزش و پرورش استان، شاهد پیگیری‌های مجدانه ایشان در بحث جذب و تکریم از خیّرین هستیم.
چگنی با اشاره به این مطلب که هم اکنون 25 درصد از خیرین مدرسه‌ساز را بانوان تشکیل می‌دهند‌، گفت: در سال گذشته خیّرین مدرسه‌ساز بیش از 1000 میلیارد تومان را برای ساخت، توسعه و تجهیز مدارس کشور متعهد شده‌اند که در مقایسه با اعتبارات دولتی رقم بسیار بالا و چشم‌گیری است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان تلاش برای جذب و حفظ خیّر را کاری بسیار خطیر دانست و افزود: مشارکت بیش از پیش آموزش و پرورش در این امر عام‌المنفعه و خداپسندانه ضرورت دارد.
در پایان این مراسم و به رسم یادبود، لوح سپاسی به رابطین بانوان خیر مدرسه‌ساز اهدا شد.

انتهای پیام

captcha