مساعدت ۵۳۱ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان
کد خبر: 3731881
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

مساعدت ۵۳۱ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان

گروه اجتماعی - مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۵۳۱ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد

مساعدت 531 میلیون ریالی مجمع خيرين سلامت همدان به بيماران سخت‌درمان

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی مجمع خيرين سلامت همدان حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری یکصد و چهل و یکمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضا و مهمانان ویژه برگزار شد پرونده 12 بیمار بررسی شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه پرونده هشت بیمار مبتلا به سرطان بررسی شد، گفت: مشکلات چهار بیمار جزو سایر بیماران مجزا از بیماران سرطانی مورد بررسی قرار گرفت.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت بلاعوض 235 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت به این بیماران خبر داد و افزود:‌ 240 میلیون ریال نیز تصویب شد تا به صورت وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران سخت درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه 56 میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شد، افزود: در این جلسه چهار بیمار زیر پوشش طرح سخاوت قرار گرفتند.
شاکری‌صفت با اشاره به اینکه سه بیمار نیز به طرح «طعم مهربانی» معرفی شدند، گفت: جمع مساعدت‌ها 531 میلیون ریال است.
وی خاطرنشان کرد: بیماران سخت‌درمان نیازمند مبتلا به بیماری سرطان بعد از انجام مراحل شیمی‌درمانی و پرتودرمانی باید تغذیه مناسب داشته باشند تا مقاومت بدن خود را بالا ببرند و خیلی از این بیماران برای تامین معیشت روزانه خود مشکل جدی در تامین هزینه دارند که همواره سعی می‌کنیم با همکاری خیرین مشکل تغذیه این بیماران در معرض ناامنی غذایی را رفع کنیم.
مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0109546224004 و یا شماره کارت 6037991199528096 مجمع واریز کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان برسد.
انتهای پیام

captcha