برخورد با مفاسد؛ از اولویت‌های مسئولان اجرایی
کد خبر: 3731932
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
امام جمعه هامون تأکید کرد:

برخورد با مفاسد؛ از اولویت‌های مسئولان اجرایی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ گفت: ریشه‌کن کردن فقر و برخورد با مفاسد، باید از اولویت‌های مسئولان اجرایی کشور باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ، امام جمعه هامون، 29 تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان پس از سفارش به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، گفت: ریشه‌کن کردن فقر و برخورد با مفاسد، باید از اولویت‌های مسئولان اجرایی کشور باشد.
وی با تأکید بر لزوم ترویج و حفظ روحیه جهادی در میان دولت‌مردان، افزود: تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری توانا، كارآمد و تلاشگر باشد، زیرا نفس تلاش و خدمت برای مردم جذاب و امیدوارکننده است.
حجت‌الاسلام شیخ در ادامه گفت: مسئولان باید به میان مردم، کارگران و صنایع بروند، با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، حرف دل مردم را گوش کرده و جهت اجرای عدالت، ریشه‌کنی فقر و جلب رضایت مردم بکوشند، چراکه رضایت‌مندی مردم از حکومت، رمز ماندگاری است.
امام جمعه هامون درباره لزوم تعامل مناسب ادارات و سازمان‌های دولتی با مردم، گفت: باید حرکت‌ها به‌صورتی باشد که مردم احساس آرامش کنند.
وی ضمن تشکر از حضور تعدادی از وزرا در سیستان، گفت: مسئولان پس ازمشاهده مشکلات اساسی این منطقه در اسرع‌ وقت برای برطرف کردن آن راهکار مناسب ارائه دهند.
حجت‌الاسلام شیخ خطاب به مسئولان استانی، عنوان کرد: کنار گذاشتن اختلافات و سلایق شخصی و گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب اتحاد و خدمت به مردم و پیشرفت درعرصه‌های مختلف خواهد شد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha