روایت پرس تی وی از تشکیل اولین تیم فوتبال معلولین در غزه
کد خبر: 3731947
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

روایت پرس تی وی از تشکیل اولین تیم فوتبال معلولین در غزه

گروه هنر ــ شبکه پرس تی وی با تهیه مستندی به روایت تشکیل اولین تیم فوتبال معلولین در غزه می پردازد.

به گزارش ایکنا روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب، داستان یک مرکز توانبخشی را روایت می‌کند که همزمان با آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، به فلسطینی‌هایی که طی حملات اسرائیلی‌ها یکی از اعضای بدن خود را از دست داده یا معلول شده‌اند کمک می‌کند تا بتوانند مانند افراد عادی فوتبال بازی کنند.

در ادامه این برنامه گزارشی از معلولیت‌های ناشی از جنگ در غزه ارائه و عنوان می‌شود که طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی تنها در اثر حمله به اجتماع مردم غزه در جریان راهپیمایی بازگشت بزرگ، 32 مورد قطع عضو ثبت شده که از این میان، 27 مورد مربوط به قطع پا بوده است.

این مستند ضمن نقد نظر رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی که فلسطینی‌ها را حامی خشونت و کشتار نشان می‌دهند، طرح تشکیل تیم فوتبال معلولین را به عنوان شاهدی برای رد این ادعا معرفی کرده و نشان می‌دهد که این افراد چگونه قربانی خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی شده‌اند.

مستند «تیم فوتبال قطع عضو شدگان فلسطین» یکشنبه 31 تیر ساعت 15:15 از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و تکرار آن دوشنبه ساعت 21:15 ، چهارشنبه ساعت 03:15 ، پنجشنبه ساعت 09:15 ، جمعه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 17:15 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

captcha