سردار سلیمانی به همدان می‌آید
کد خبر: 3731997
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

سردار سلیمانی به همدان می‌آید

گروه فرهنگی - فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد: بزرگداشت عملیات رمضان و مرصاد با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در همدان برگزار می‌شود.

سردار سلیمانی به همدان می‌آید

به گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر شنبه 30 تیرماه در آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگری استان همدان، با اشاره به حضور سردار سلیمانی در همدان، افزود: رأس ساعت 10 صبح پنجشنبه چهارم مردادماه بزرگداشت عملیات رمضان و مرصاد با حضور سردار قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از آنجایی‌که سردار سلیمانی پس از مدت‌ها میهمان استان همدان است، از این‌رو از همه اقشار مردم دعوت می‌شود در مراسم سخنرانی ایشان حضور بهم رسانند.
مجیدی با اشاره به تغییر رئیس بسیج کارگری استان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های داخلی سپاه به نحوی است که افراد مسئول طی دو دوره سه ساله در سمت خود، خدمت می‌کنند و اکنون پس از گذشت 6 سال سرهنگ شریعتی جای خود را به سرهنگ برات‌زاده می‌دهد.
وی عملکرد سرهنگ شریعتی را در مدت خدمت مثبت و موفق ارزیابی و بیان کرد: با توجه به شرایط حال حاضر کشور، بسیج کارگری باید تغییر و تحولات بسیاری را در مجموعه خود داشته باشد.
فرمانده سپاه استان همدان گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر زد و اظهار کرد: دشمنان انقلاب پس از ناکامی در فتنه‌های براندازی نظام و انقلاب، اکنون از طریق مسائل اقتصادی و امنیتی وارد شده‌اند.
وی با تأکید بر شناسایی نقشه و هدف دشمن برای مقابله، تصریح کرد: اگر توانستیم راهکار و نقشه دشمن را بشناسیم بهتر عمل خواهیم کرد به طوریکه دشمن وقتی فهمید نمی‌تواند نظام را تغییر دهد، به فکر تخریب افتاد و رفتارهای مسئولان را زیرنظر گرفت و اتفاقات دی‌ماه سال گذشته نمونه‌هایی از ورود آگاهانه دشمن بوده است.
مجیدی با بیان اینکه خانواده ایران باید مراقبت‌های بیشتری نسبت به ورود و نفوذ دشمن در پیش بگیرند، تصریح کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام، حتی گروه‌ها و افرادی که مخالف و موافق برجام بودند، تغییر موضع داده و اعلام همبستگی کردند.
وی افزود: یکی از بخش‌هایی که دشمن بر روی آن دست گذاشته، قشر زحمتکش کارگری است بنابراین شاید در بسیاری از مواقع مسئولان کاری برای این قشر انجام نداده باشند، از این‌رو باید اجازه مطرح کردن خواسته‌ها را به کارگران داد و نگذاشت دشمن از این وضعیت سوءاستفاده کند.
فرمانده سپاه استان همدان تأکید کرد: رگه‌های نفاق در اغتشاشات بازار تهران دیده شد که بازاری‌های تهران با تدبیر و سیاست به خوبی از عهده این نفاق برآمدند.
وی شرایط حال حاضر کشور را بسیار حساس عنوان و بیان کرد: نیاز به یک وحدت و درایت خاص در وضعیت موجود احساس می‌شود که با درایت باید به خوبی رسالت خود را انجام دهیم.
مجیدی تصریح کرد: تا چند سال گذشته همه اقشار بسیج به صورت یکپارچه در کشور فعال بودند و تقسیم‌بندی این مجموعه در ۲۱ رده نشان از ورود تخصصی و ریزبینانه در این وادی است.
وی بسیج کارگری را یکی از مهمترین رده‌های بسیج در جامعه عنوان و بیان کرد: بیشترین افرادی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، از قشر زحمتکش کارگری بودند.
فرمانده سپاه استان همدان افزود: مقام معظم رهبری دستور دادند که سپاه ۱۰ درصد جمعیت کشور را با وجود افراد جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار را ساماندهی کند و این نخستین مأموریت بسیج کارگری و در بخش‌های بعدی استمرار نیروها و ظرفیت‌سازی است.
وی با بیان اینکه فشار دشمن مانع از دیده شدن خدمات مسئولان و نمایندگان در استان می‌شود، تأکید کرد: تا می‌توانید در استان امیدآفرینی کنید و اگر بتوانیم بسبج کارگری را به سمتی ببریم که مشکلات را رفع و رجوع کنند، حرکت بزرگی در بحث بسیج انجام داده‌ایم.
مجیدی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که بسیج را به همه ارگان‌ها وارد و در راستای تقویت استان تلاش کنیم.
در پایان از خدمات سرهنگ پاسدار «محمود شریعتی» تقدیر و »ابولفضل برا‌ت‌زاده» به مدت 6 سال به عنوان رئیس بسیج کارگری استان انتخاب شد. 

انتهای پیام

captcha