آمریکا از مقابله نظامی با ایران، واهمه دارد
کد خبر: 3732018
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

آمریکا از مقابله نظامی با ایران، واهمه دارد

گروه سیاسی - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آمریکا از مقابله نظامی با ایران، خوف و وحشت دارد، گفت: آمریکا با کوبیدن بر طبل های توخالی سعی دارد قدرت خود را به نمایش بگذارد ولی هیچ گاه نخواهد توانست به مقابله نظامی با ایران اسلامی بپردازد.

آمریکا از مقابله نظامی با ایران، واهمه دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهلمین سال هم از نظر عددی بسیار مقدس بوده و هم حساسیت فراوانی با توجه به وضع موجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی اگر قدرت ضعیفی داشت، آمریکا تا این حد حساسیت به خرج نمی داد، تصریح کرد: اگر دشمن قدرت مقابله نظامی با ما را داشت، تاکنون این اتفاق رخ داده بود.

شهسواری افزود: قدرت ایران اسلامی در داخل کشور و در خارج از مرزها به قدری زیاد است که هیچ دشمنی توان و جرات مقابله نظامی با میهن عزیزمان را ندارد.

وی ادامه داد: امروز در دو حوزه اقتصادی و حوزه تهدیدات ترم و مولفه های فرهنگی و اجتماعی با مشکلات بسیاری درگیر هستیم که در همین راستا برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید بسیار شکوهنمند و تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: شادی، نشاط و امید مردم سرمایه ای است تا در عرصه های مختلف کشور سعی و تلاش نموده و برنامه هایی برای افزایش باور و اعتقاد مردم اجرا نماییم.

وی افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید قدرت برنامه ها آنقدر زیاد باشد تا شادی و نشاط در دل جانعه و مردم ساری و جاری شده و اقتدار و صلابت ایران اسلامی بخصوص آذربایجان را نشان دهیم.

شهسواری تاکید کرد: استان آذربایجان غربی با وجود اینکه در منطقه بسیار حساس کشور قرار دارد ولی با این حال از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار است ولی این امنیت به تنهایی گره گشای مشکلات نبوده و باید وحدت و فرهنگ سازی تقویت گردد.

انتهای پیام

captcha