ایجاد خودآگاهی و توانمند کردن زنان امری ضروری است
کد خبر: 3732028
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

ایجاد خودآگاهی و توانمند کردن زنان امری ضروری است

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی بهزیستی کردستان گفت: دختران هم به عنوان نیمی از جوانان و آینده سازان کشور، باید در توسعه ایفای نقش کنند و ایجاد خودآگاهی و توانمند کردن آنها در این راستا ضروری است.

ایجاد خودآگاهی و توانمند کردن زنان امری ضروری است

به گزارش ایکنا از کردستان، محسن شجاعی، معاون اجتماعی بهزیستی کردستان امروز، 30 تیرماه در جشنواره دختران، حمایت‌های روانی - اجتماعی و توسعه پایدار اظهار کرد: جامعه ما جامعه‌ای در حال توسعه است و هر جامعه‌ای برای ایجاد توسعه متوازن و پایدار باید توسعه انسان محور را مورد توجه قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه نقش مهمی در ایجاد توسعه دارند، افزود: برای ایفای نقش در این راستا، توانمند شدن آنها ضرورت دارد.
معاون اجتماعی بهزیستی کردستان عنوان کرد: دختران هم به عنوان نیمی از جوانان و آینده سازان کشور، باید در توسعه ایفای نقش کنند و ایجاد خودآگاهی و توانمند کردن آنها در این راستا ضروری است.
وی ادامه داد: بهزیستی علاوه بر پاسداشت کرامت زنان، در راستای عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت برابر برای زنان در جامعه کوشیده است.
شجاعی بهزیستی را پناهگاه امن همه کسانی دانست که به نحوی در جامعه در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و یادآور شد: این نهاد همواره کوشیده است که در همه زمینه ها نقش مهم و اساسی ایفا کند.
انتهای پیام

captcha