۸۷ درصد گلزار شهدای لرستان ساماندهی شده‌اند
کد خبر: 3732042
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
زرین‌جویی:

۸۷ درصد گلزار شهدای لرستان ساماندهی شده‌اند

گروه اجتماعی ـ سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به عملیات اجرایی ساماندهی گلزارهای شهدای لرستان، اظهار کرد: ۸۷ درصد گلزار شهدای لرستان ساماندهی شده‌اند.

۸۷ درصد گلزار شهدای لرستان ساماندهی شده‌اند

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، عصر امروز شنبه، ۳۰ تیر در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان با اهدای ۶۳۰۰ شهید ۱۶ هزار جانباز و ۵۰۰ آزاده برگ زرینی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشته است، اضافه کرد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با دارا بودن ۲۱۲ پست سازمانی، ۱۹۰ نیروی رسمی و پیمانی ۳۰ نیروی قرارداد معین و ۲۰ نیروی پروژه‌ای به جامعه ایثارگران استان خدمت‌رسانی می‌کند.
وی با ذکر این مطلب که سال گذشته یک ریال از بودجه عمرانی و جاری برگشتی نداشتیم به ساماندهی ۸۷درصد گلزارهای شهدای لرستان اشاره و افزود: تنها ساماندهی گلزار ۱۳ درصد گلزارهای شهدای لرستان باقی مانده است.
زرین‌جویی با بیان این‌که ۸۰۰ مزار شهید در لرستان ساماندهی نشده است، اضافه کرد: در حال حاضر ساماندهی ۴۵۰ مزار شهید را در دست اقدام داریم.

۴۷۰۰ نفر از جامعه ایثارگری لرستان بیکار هستند

سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به آمار بیکاری ۴۷۰۰ نفر از جامعه ایثارگری، فرزندان شهید، فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد به تاکید استاندار لرستان مبنی بر رعایت سهمیه ایثارگران در جذب و استخدام‌ها اشاره کرد و گفت: ۳۷ میلیارد تومان و ایجاد ۱۵ هزار شغل نیاز داریم این در حالی‌است که ۳ میلیارد تسهیلات کم بهره برای اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به این‌که تمام فازهای مجتمع توان‌بخشی ایثار لرستان بجز فاز رفاهی قابل بهره‌برداری است، اضافه کرد: این در حالی‌است که فاز هتلینگ این مجتمع ۳۷ درصد پیشرفت داشته است.
زربن‌جویی با تاکید بر پرداخت پایان خدمت خانواده‌های شهدا، خاطرنشان کرد: از اعتماد بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول ۶ ماه مدیریت سپاسگزارم.

انتهای پیام

captcha