اپلیکیشن ذکر کثیر، با قابلیت ایجاد یادآور برای ذکر‌ها+ دانلود
کد خبر: 3732069
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

اپلیکیشن ذکر کثیر، با قابلیت ایجاد یادآور برای ذکر‌ها+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن ذکر کثیر، اولین ذکرشمار با قابلیت ایجاد یادآور برای ذکر‌ها است که در آن شما می‌توانید ذکر‌های موردنظر خودتان را تعریف، برای اذکار خود یادآوری روزانه و هفتگی تعیین کنید و دیگر نگران فراموش‌کردن ذکر به علت مشغله و خستگی نباشید.

اپلیکیشن ذکر کثیر، اولین ذکرشمار با قابلیت ایجاد یادآور برای ذکر‌ها+ دانلودبه گزارش ایکنا؛ یکی از زیباترین جلوه‎های ارتباط عاشقانه با خدا و اساسی‌ترین راه‌های سیر و سلوک، ذکر است؛ یعنی مترنم بودن زبان و قلب انسان به اسماء حسنای الهی و شاداب نگه داشتن گل روح در زیرباران یاد حق؛ ذکر خدا، از یاد بردن هستی محدود خویش در رهگذر یاد اسمای الهی است و تداوم و استمرار آن زنگار گناهان را از روی دل پاک می‎کند؛ زیرا غفلت و فراموشی حق تعالی، ساحت دل را مکدر می‌کند؛ بر همین اساس است که ذکر خداوند آثار و ثمرات اعجاب‎آور و باشکوهی بر فرد دارد.

کسی که همواره به یاد خدا باشد، خداوند همنشین و جلیس او خواهد بود چنان که در حدیث قدسی به حضرت موسی (ع) فرمود:‌ ای موسی؛ من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند، موسی سؤال کرد: روزی که هیچ پناهی نیست جز پناه تو چه کسی در پناه تو خواهد بود. فرمود: آن‌ها که مرا یاد می‌کنند و من نیز آنان را یاری می‌کنم، و با هم دوستی می‌کنند در راه من، پس دوست دارم آن‌ها را، اینان کسانی هستند که وقتی بخواهم به اهل زمین بدی برسانم، آن‌ها را یاد کرده و به خاطر آنان بدی را دفع می‌کنم.

بر همین اساس امروز در ایکنا برنامه‎ای را برای شما معرفی می‎کنیم که امکان ذکر گفتن بدون فراموشی تعداد اذکار و حفظ و ذخیره ذکر‌های بیان شده و یادآوری اذکار را داراست؛ اپلیکیشن ذکر کثیر، اولین ذکرشمار با قابلیت ایجاد یادآور برای ذکرهاست؛ در این ذکرشمار شما می‌توانید ذکر‌های موردنظر خودتان رو تعریف کنید، برای اذکار خود یادآوری روزانه، هفتگی، یا حتی یادآوری روز‌های خاص در هفته تعیین کنید و دیگر نگران فراموش‌کردن ذکر به علت مشغله، خستگی و ... نباشید.

ذکر‌های رایج و ذکر ایام هفته در آرشیو ذکر کثیر وجود دارند و می‌توانید خیلی راحت به این اذکار دسترسی پیدا کنید. از دیگر ویژگی‎های این برنامه می‌توان به حجم کم برنامه و طراحی متریال، ظاهر اسلامی، جذاب، زیبا و کاربرپسند، قابلیت تعریف ذکر شخصی، ویرایش و حذف آن و امکان تنظیم یادآوری (نوتیفیکیشن) برای ذکر‌های شخصی اشاره کرد.

نمایش متن ذکر در صفحه گفتن ذکر، قابلیت تنظیم اندازه متن ذکر و بزرگ/کوچک کردن آن، امکان فعال‌کردن لرزش دستگاه برای بیان ذکر، و هم‌چنین لرزش طولانی برای اتمام ذکر، امکان صفر کردن ذکر جاری، شروع مجدد ذکر‌های چندگانه، و یا شروع از تعداد دلخواه با کلیک بر روی دکمه reset، امکان کاهش تعداد ذکر، و حتی صفر کردن تعداد ذکر با نگه داشتن طولانی دکمه و قابلیت صفر شدن خودکار ذکر‌های هفته در ابتدای هر هفته از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.
 
ذکر کثیر

هر تعدادی که از هر ذکری بیان شود، در گوشی شما ذخیره می‌شود و خیلی راحت می‌توانید دفعه بعد که ذکر کثیر را باز می‌کنید، هر کدام از ذکر‌ها را ادامه دهید. حتی می‌توانید تعداد ذکر بیان شده را تغییر دهید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که اگر گوشی در دسترس شما نبود و خواستید ذکر بگویید، این کار را انجام دهید و تنها کافیست تعداد جدید گفته شده را در برنامه وارد کنید.

قابلیت دیگر این ذکرشمار، امکان تعریف ذکر‌های چندگانه است. برای مثال شما می‌توانید تسبیحات حضرت زهرا (س) را به سادگی بیان کنید، زیرا برنامه به طور خودکار بعد از ۳۴ الله اکبر، شروع به شمارش ۳۳ الحمدلله کرده و پس از آن نیز ۳۳ سبحان الله را می‌شمارد. با فعال کردن لرزش، می‌توانید پایان هر کدام از ذکر‌ها را با لرزش بلندتر متوجه شوید و دیگر نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی نیست.

شما هم‌چنین می‌توانید برای خود، ذکر‌های چندگانه تعریف کنید. ذکر کثیر این قابلیت را به شما می‌دهد تا یک پکیج از ذکر‌هایی که دوست دارید (مثلاً) در ابتدای روز گفته شود، ایجاد کنید. برای مثال ۱۰۰ صلوات، یک آیه‌الکرسی،۷۰ استغفار، و... همه و همه را در یک ذکر چندگانه ذخیره کنید و به راحتی یکی پس از دیگری ذکر‌ها را بیان کنید. حتی می‌توانید برای این پکیج یک یادآور تنظیم نمایید تا هر روز، هر هفته، روز‌های زوج و ... زمان بیان ذکر را به شما یادآوری کند.

 
ذکر کثیر

یادآوری ذکر شما می‌تواند فقط یک‌بار باشد، روزانه، هفتگی و یا روز‌های خاص در هفته (مثلاً روز‌های زوج، یا روز‌های دوشنبه و پنجشنبه) باشد. شما می‌توانید برای یادآوری محدودیت زمانی تعریف کنید؛ یادآور می‌تواند به صورت نامحدود تکرار شود، تا یک تاریخ خاص و یا به تعداد دفعات معینی تکرار شود. ساعت ارسال یادآور نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌توانید آن را تعیین نمایدد. تمام این تنظیمات را می‌توانید در صفحه ایجاد ذکر جدید و با فعال کردن گزینه «افزودن یادآور» مشاهده کنید.

نقص و یا مشکل خاصی در اپلیکیشن ذکر کثیر به عنوان یک برنامه تخصصی در این حوزه دیده نشد و می‌تواند به عنوان صلوات‌شمار همیشه همراه شما باشد؛ بعد از نماز، قبل از خواب، در تاکسی و یا هر جای دیگری، تعدادی ذکر بگویید و مطمئن باشید که پیشرفت شما ذخیره می‌شود و دفعه بعد آن را ادامه خواهید داد.

برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha