لازمه شهادت عشق به معبود است/ جانبازان؛ مروج نانوشته‌های ایثار
کد خبر: 3732072
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

لازمه شهادت عشق به معبود است/ جانبازان؛ مروج نانوشته‌های ایثار

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان این‌که شهید کسی است که ایثار می‌کند تا دیگران بهره‌مند شوند، اظهارکرد: ایثار شهدا ریشه در اصالت خانوادگی آنان دارد.

لازمه شهادت عشق به معبود است/ جانبازان؛ مروج نانوشته‌های ایثار

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، عصر شنبه، ۳۰ تیر در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهار کرد: برماست از همه کسانی که در خدمت به جامعه ایثارگران استان خدمت کردند یاد کنیم.
وی تصریح کرد: ما به عنوان انسان وقتی کسی به کسی خدمتی می‌کند و ما هم از آن نعمت بهره‌مند می‌شویم وظیفه داریم تا از خدمت آن فرد تشکر کنیم لذا ما امروز از ایثار شهدا بهره‌مند هستیم و در قبال آنان وظیفه داشته و مدیون هستیم.

شهدا در قله ایثار قرار دارند
میرمرادی با بیان این‌که شهدا در قله ایثار قرار دارند و به اوج رفیع شهادت نائل آمدند، خاطرنشان کرد: ایثار واقعی یعنی ایثار کنی و کسی در سایه ایثار تو از نعمت‌هایی بهره‌مند شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، جانبازان را نشانه عزت و پایداری دانست و افزود: جانبازان مروج نانوشته‌های ایثار هستند و واژه‌‌ها و نانوشته‌های ایثار را ترویج می‌دهند.

لازمه شهادت عشق به معبود است
وی تصریح کرد: چیزی باعث می‌شود که خداوند به شهدا عزت دهد ایثار آنان است این در حالی‌است که لازمه شهادت عشق به معبود است‌.
میرمرادی با اشاره به تعریفی از ایثارگر گفت: اگر کسی که کاری را برای رضای خداوند متعال انجام دهد و معنای ایثار را حس کند، ایثارگر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با ذکر این مطلب که بنیاد شهید و امور ایثارگران توانست روزی که به‌عنوان روز شهید نام‌گذاری کند، پررنگ شدن نماد شهید را وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ذکر کرد و ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی رضایت خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند.
وی به تاثیرگذاری کار فرهنگی در درازمدت اشاره و تصریح کرد: مجموعه فرزندان شهدا کسانی هستند که دارای تحصیلات عالی هستند و این افراد در آینده تاثیرگذار خواهند بود.
میرمرادی با ذکر این مطلب که از اخلاص و انصاف و صفای لرستان هر چه گفته شود کم است، اضافه کرد: ویژگی خاص مردم خرم‌آباد این است که همواره مردم خرم‌آباد میزبان رزمندگان بودند و با خلوص نیت با برپایی ایستگاه‌ صلواتی از رزمندگان پذیرایی می‌کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ایثار شهدا را ریشه در اصالت خانوادگی آنان دانست و افزود: همه موظف هستیم برای حفظ نظام و همدلی مردم کمک کنیم امروز فشار اقتصادی وجود دارد و مشکلات را باید با ایثارگری، صبر و حلم حل کنیم.

انتهای پیام

captcha