خداوند ما را به تجارتی سودمند بشارت داده/ ارتش بیست میلیونی را تشکیل دهید
کد خبر: 3732076
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
تورقی بر وصیت‌نامه شهید علی‌اکبر خانی؛

خداوند ما را به تجارتی سودمند بشارت داده/ ارتش بیست میلیونی را تشکیل دهید

گروه جهاد و حماسه ــ در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی‌اکبر خانی آمده است: سلام بر تو‌ای مادر و سلام بر تو‌ای پدر که مرا به جبهه فرستادید و ابراهیم‌گونه عمل کردید. خدا ما را به تجارتی بزرگ و سودمند بشارت داده که این تجارت ایمان به خدا و رسولش و جهاد در راه است.

شهید خانیبه گزارش خبرنگار ایکنا، شهید علی‌اکبر خانی، ۱۳ بهمن ماه سال ۶۱ در منطقه فکه به شهادت رسید.

او وصیت‌نامه‌اش را با آیات ۱۰ و ۱۱ سوره صف اینچنین آغاز کرده است: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَىٰ تِجَارَةٍ تُنجِیکُم مِّنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ (۱۰) تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ ۚ. ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ (۱۱) یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ... (ای اهل ایمان آیا شما را به تجارتی سودمند که شما از عذاب دردناک نجات دهد، بشارت بدهم که این تجارت این است ایمان بیاورید به خدا و رسولش و جهاد کنید در راه خدا با اموال و جان‌های‌تان. این کار از هر تجارتی بهتر است، اگر شما بدانید تا گناهان‌تان را ببخشم. این همان رستگاری بزرگ است.

وی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: با درود به زمینه‌ساز انقلاب مهدی(عج) آیت‌الله العظمی امام خمینی و با سلام به شهیدان راه حق از کربلای حسین تا کربلای ایران. سلام بر تو‌ای مادر و سلام بر تو‌ای پدر که مرا به جبهه فرستادید و ابراهیم‌گونه عمل کردید. خدا ما را به تجارتی بزرگ و سودمند بشارت داده که این تجارت ایمان به خدا و رسولش و جهاد در راه است. اکنون به جبهه‌ها رفتم که با خون نوشته شده جنگ جنگ تا پیروزی که همراه و همگام و باهم در جهاد اکبر و جهاد اصغر شرکت کنم تا شاید که گناهان بخشیده شود.

در بخش دیگری از وصیت‌نامه نوشته شده است: و این وعده خداست و در این جهاد مرگ را با آغوش باز پذیرفتم تا با خون خود نهال درخت اسلام را آبیاری کنم و این مرگ برای من سعادت است. شما را به تقوی و پیروی از امام خود توصیه می‌کنم و از شما حلالیت می‌طلبم و اگر در سن نوجوانی حرف‌های شما را گوش نکردم مرا ببخشید و انشالله.

شهید خانی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: شما مرا حلال می‌کنید و برایم دعا کنید و شما‌ ای مردم و برادرانم وخواهرانم در خط امام باشید و سعی کنید هدفتان در خدمت به اسلام و این ملت عزیز باشد و تقوا را فراموش نکنید و شما هم مرا ببخشید.

وی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: و با درود به شما‌ ای ملت شهید پرور که توانستید همچون جوانانی آگاه و درس خوانده در مکتب حسین(ع) به جامعه اسلامی عرضه کنید که این مایه سعادت و سرافرازی شماست و بکوشید که گوش به فرمان امام و جان بر کف‌مان باشید و همیشه امام را دعا کنید و از خدا بخواهید عمری طولانی همچون خورشید همراه با سلامتی و تندرستی و همراه با پیروزی به او عطا بفرماید و بروید در بسیج اسم‌نویسی کنید و ارتش بیست میلیونی را تشکیل دهید و خدمتگزار راه اسلام و ملیت باشید و‌ای جوانان تقوا را پیشه کنید و از خدا بترسید.

انتهای پیام

captcha