نمایش «بی‌خوابی» در پلاتو تماشا سنندج اجرای عمومی می‌شود
کد خبر: 3732129
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

نمایش «بی‌خوابی» در پلاتو تماشا سنندج اجرای عمومی می‌شود

گروه فرهنگی- نمایش «بی‌خوابی» به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی حمید مرادویسی از ٢٨ تیرماه جاری به مدت ٨ روز در محل پلاتو تماشا مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج به روی صحنه می‌رود.

نمایش «بی‌خوابی» در پلاتو تماشا سنندج اجرای عمومی می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، نمایش «بی خوابی» تولید مشترک مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و حوزه هنری استان کردستان است که با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای نمایشی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از ٢٨ تیر جاری هر شب ساعت ١٩:٣٠ در محل پلاتوی تماشا انجمن هنرهای نمایشی واقع در محل مجتمع فرهنگی وهنری فجر سنندج اجرای عمومی می‌شود.
نمایش «بی خوابی» به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی حمید مرادویسی تهیه شده است که زاهد زندی، زهرا محمدی، نیما ایمان زاده ، ثنا ناصری، میترا غریبی و رضا یاوری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
حمید مرادویسی طرح صحنه، آرزو منصوری طراحی لباس، شعیب مکتب داری طراحی پوستر و بروشور، دیاکو احمدی به عنوان طراح و اجرای نور و نیما ایمان زاده انتخاب موسیقی این نمایش را عهده دارهستند.
همچنین حسین مرادی و آرزو منصوری به عنوان گریمور، کسری ضیایی عکس، تیزر و ویدیو، فرید قادری در بخش ویدیو و عکس، کیمیا امیری عکس، حسین مرادی و مسیون مجیدی به عنوان دستیاران کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان مدیر صحنه، زینب عربیان منشی صحنه، علیرضا همتیان اجرای صحنه، ماریه پاکنهاد روابط عمومی از دیگر عوامل اجرایی هستند که با این نمایش همکاری می‌کنند.
این نمایش زندگی یک خانواده افغان در زمان حکوت طالبان در افغانستان را به تصویر می‌کشد که درگیر نگاه افراطی این گروه به موضوعات دینی و اجتماعی شده‌اند.
علاقه‌مندان جهت دیدن این نمایش می‌توانند از ٢٨ تیر الی٤ مرداد سال جاری همه روزه از ساعت ١٩:٣٠ در محل پلاتوی تماشا مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج این نمایش را نظاره گر باشند.
انتهای پیام

captcha