دومین دوره کارگاه تربیت مربی نماز کودک و نوجوان برگزار می‌شود
کد خبر: 3732151
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

دومین دوره کارگاه تربیت مربی نماز کودک و نوجوان برگزار می‌شود

گروه معارف - مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: دومین دوره کارگاه تربیت مربی نماز کودک و نوجوان ویژه مدرسین بومی ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

دومین دوره کارگاه تربیت مربی نماز کودک و نوجوان برگزار می‌شود
الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، گفت: دومین دوره کارگاه تربیت مربی نماز کودک و نوجوان ویژه مدرسین بومی ستاد اقامه نماز استان مرداد ماه با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز از قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نشست برای گروه‌های هدف یاوران نماز استان و روحانی سطح ۲ برگزار می‌شود، تصریح کرد: شیوه‌های دعوت کودکان و نوجوانان و خانواده پیرامون نماز از مهمترین محور‌های آموزشی این کارگاه است.
عبدی، خاطر نشان کرد: نشست‌های معارف نماز از دیگر ویژه برنامه‌های معنوی خواهد بود که در مرداد ماه برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، یادآور شد: مدیر مسئولان کانون‌های مساجد، دانش آموزان و بسیج دانش آموزی از جمله گروه‌های هدف این کارگاه آموزشی است.
وی همچین تصریح کرد: فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در استان اردبیل نیز منتشر شد.
عبدی، شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهد‌های کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه شیوه ها، مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان)، روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز از موضوعات این اجلاس سراسری است.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده‌ها و تجربیات موفق، آثار ادبی و هنری، کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی طرح‌های گرافیگی، محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی، بازی و سرگرمی فرهنگی و آموزشی، تا ۳۰ مهر ماه به ستاداقامه نماز استان و یا از طریق سامانه www.qunoot.net یا صندوق پستی: ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ارسال نمایند.
انتهای پیام

captcha