راه‌اندازی میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل
کد خبر: 3732152
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

راه‌اندازی میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

گروه اجتماعی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی میزخدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در این اداره کل خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل
سیدناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با ایکنا از اردبیل گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی بوده و آمادۀ ارائه خدمات به تمامی مراجعه کنندگان محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل است.
وی افزود: در واقع، میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که هدف این مرکز، ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به ارباب رجوع سازمان در هر لحظه و زمان همسو است و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع که طبق بند ٢ ماده (١٨) و در اجرای ماده (١٧) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل فر هنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز، اقدام به راه اندازی میز خدمت حضوری نموده است که در این میز خدمت، کلیه فعالیت‌ها و خدمات مورد نیاز شهروندان و ارباب رجوع این اداره به صورت کامل ارائه خواهد شد و سعی بر آن است تا مراجعه آن‌ها به کارشناسان مختلف کاهش یافته و در اسرع وقت، بصورت کامل، راهنمایی لازم مراجعه کنندگان بعمل آید.
وی همچنین از راه اندازی و ارائۀ برخی خدمات این اداره کل در میز خدمت الکترونیکی خبر داد و بیان کرد: به منظور رفاه حال ارباب رجوع نیز، نسبت به استقرار میزخدمت در قالب میزخدمت الکترونیکی اقدامات لازم صورت گرفته و برخی از درخواست‌ها و نیاز‌های ارباب رجوع این اداره کل، در میزخدمت الکترونیکی تحت سامانه‌ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل دسترسی است.
انتهای پیام

captcha