آغاز اردو‌های فرهنگی و آموزشی با عنوان «طرح وارثین» به مشهد
کد خبر: 3732178
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

آغاز اردو‌های فرهنگی و آموزشی با عنوان «طرح وارثین» به مشهد

گروه فرهنگی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور تربیت دینی نوجوانان و تقویت روحیه ایمانی و انقلابی دانش‌آموزان، ۱۰ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت به دوره‌های آموزشی - تربیتی وارثین، عازم مشهد شدند.

اردوهای فرهنگی و آموزشی با عنوان ''طرح وارثين'' به مشهد مقدس آغاز شدبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی را از اولویت‌های مهم کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت عنوان کرد.

صفری مهمترین اهداف دوره‌های وارثین را  ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم  در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی دانست و گفت: ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش‌آموزان، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش  و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب با سن دانش‌آموزان از دیگر اهداف اردوهای وارثین است.

 مديركل كميته امداد استان زنجان افزود: این اردوها به میزبانی مشهد مقدس و با حضور دانش‌آموزان دختر  دوره اول و دوم متوسطه  به مدت 10روز برگزار می‌شود که از استان زنجان نیز 10نفر از دانش‌آموزان دختر تحت حمایت در این اردو شرکت دارند.

وی ادامه داد: نهاد مقدس كميته امداد با هدف غني‌سازی اوقات فراغت فرزندان با استعداد و كوشای کمیته امداد و تقويت بنيه‌های دينی  واعتقادی و همچنين كشف استعدادها و ايجاد فرصتهای خلاقيت و نوآوری اين اردوها را برگزار می‌كند.

انتهای پیام
captcha