ساخت مستند زندگی ۱۲ شیهد شاخص البرز
کد خبر: 3732220
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

ساخت مستند زندگی ۱۲ شیهد شاخص البرز

گروه فرهنگی - دبیرستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درالبرز گفت: مستند زندگی ۱۲ شهید شاخص البرز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ساخته می‌شود.

مستند زندگی 12 شیهد شاخص البرز ساخته می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی، 31تیرماه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر اشاره و اظهارکرد: براین اساس سریال ابوذر زمان و مستند 12 شهید شاخص انقلاب اسلامی در استان البرز تهیه و پخش می‌شود.
وی افزود: ساخت سه مستند روحانیون مبارز البرز، دو مستند مدافعان حرم و دستاورد های انقلاب از جمله برنامه‌های ویژه دراین زمینه است.
روحی یزدی گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مستند 12 شهید شاخص انقلاب در استان البرز ساخته می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداران استان نیز قرار است در هر 15 روز یکبار دستاوردهای انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شود.
دبیرستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درالبرز ادامه داد: برنامه تلویزیونی البرز در گذر انقلاب شامل 13 قسمت با موضوع فرایند انقلاب اسلامی در کرج نیز در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: مستند داستانی یک شهر در حوزه صنعت و دستاورد های این حوزه در 52 قسمت در حال تولید است که از شبکه البرز پخش خواهد شد.
روحی یزدی گفت: شاخص‌ترین برنامه ساخت سریال ابوذر زمان در مورد شخصیت «آیت الله طالقانی» است و در ایام دهه مبارک فجر به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام.

captcha