فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی محفل انس با نهج‌البلاغه در اردبیل
کد خبر: 3732238
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی محفل انس با نهج‌البلاغه در اردبیل

گروه معارف- مدیر بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل از فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی محفل انس با نهج‌البلاغه از ابتدایی تا عالی در طول هفته در شهرستان اردبیل خبر داد.

فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی محفل انس با نهج‌البلاغه در اردبیلرحیم انور، مدیر بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، از فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی محفل انس با نهج‌البلاغه از ابتدایی تا عالی در طول هفته در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را با مفاهیم نهج‌البلاغه در این مراکز آشنا کنند.
وی با اشاره به خطبه ۳۱ نهج البلاغه که به تعبیر امام علی (ع)، که می‌فرمایند: «قبل از اینکه دشمنان اندیشه و مغز فرزندان ما را به سمت خود بکشد باید آن‌ها را با مفاهیم نهج البلاغه آشنا کنیم»، افزود: دشمنان در تلاش تسخیر اندیشه و ذهن جوانان هستند قبل از تسخیر اندیشه توسط دشمنان، باید ذهن فرزندانمان را با مفاهیم نهج ابلاغه آشنا سازیم.
انور در ادامه از برگزاری دوره تربیت مربی نهج البللاغه در شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این دوره می‌توانند برای ثبت نام به دفتر بنیاد نهج البلاغه مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه دوره تربیت مربی نهج البلاغه به دو شیوه حضوری و مجازی و در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و عالی برگزار می‌شود، افزود: این دوره زیر نظر اساتید مجرب حوزه و دانشگاه و با ارائه مدرک معتبر از بنیاد نهج البلاغه کشور به صورت یک ترم دانشگاهی برگزار می‌شود.
انور گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام در دوره تربیت مربی نهج البلاغه ۲۰ شهریورماه لغایت ۱۰ مهرماه سال جاری به دفتر بنیاد واقع در طبقه همکف کتابخانه مرکزی اردبیل مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۵۲۰۷۴۱ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

captcha