نمایی از جلسه آموزش قرآن محمدرضا زاهدی
کد خبر: 3732294
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

نمایی از جلسه آموزش قرآن محمدرضا زاهدی

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه آموزش قرائت و حفظ قرآن محمدرضا زاهدی، قاری و حافظ ممتاز کشوری، 30 تیرماه در حسینیه مکتب‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه آموزش قرائت و حفظ قرآن محمدرضا زاهدی، قاری و حافظ ممتاز کشوری با حضور تعدادی از مسئولان و قاریان طرح قرآنی اسوه، 30 تیرماه در حسینیه مکتب‌الزهرا(س) برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خوبرو و سجادی از مسئولان طرح آموزشی اسوه، سیدمحمد حسینی‌پور، قاری ممتاز و بین‌المللی از استان سمنان، امیرحسین حیدری و محمدمهدی بیگی از قاریان ممتاز و حافظان کل قرآن کریم از استان تهران، مهدی شیروی، قاری ممتاز کشور از استان اصفهان، امیرحسین رحمتی، قاری ممتاز کشور از استان گلستان و علی ساجدی‌مقدم، قاری ممتاز کشور از استان خراسان رضوی حضور داشتند.
تعدادی از قاریان ممتاز اسوه در این جلسه نورانی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و در ادامه تعدادی از قرآن‌آموزان جلسه نیز به اجرای برنامه حفظ پرداختند.
یادآور می‌شود، جلسه آموزش قرآن محمدرضا زاهدی، شنبه‌های هر هفته از ساعت ١٨ تا ١٩:٣٠ در حسینیه مکتب الزهرا(س) به نشانی تهران، منطقه ١۴، میدان سرآسیاب، خیابان کندی برگزار می‌شود.

محمدصادق امین‌نژاد
انتهای پیام

captcha