اجرای طرح «مهدویت» در مدارس مورد توجه باشد
کد خبر: 3732344
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

اجرای طرح «مهدویت» در مدارس مورد توجه باشد

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر لزوم توجه جدی به اجرای طرح مهدویت، اظهارکرد: با توجه به حجم وسیع شبهات مذهبی باید بستری فراهم نماییم تا دانش‌آموزان نسبت به شناخت امام زمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

اجرای طرح «مهدویت» در مدارس مورد توجه باشد 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز یک‌شنبه، 31 تیرماه از فعالیتهای طرح یاوران مهدی در مؤسسه فرهنگی امام رضا(ع) بازدید کرد.
احمدی در این بازدید با اشاره به تعمیق بخشیدن به فعالیت‌های مذهبی و تربیتی در دانش‌آموزان نسبت به اجرای طرح مهدویت تأکیدکرد.
وی در جمع دانش‌آموزان و مربیان مجری این طرح با اظهار قدردانی از فعالیت‌های خوب آنان، شناساندن امام زمان(عج) به دانش‌آموزان را سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان یکی‌از ضروری‌ترین مباحث تربیتی برشمرد و اظهارکرد: امروزه با توجه به حجم وسیع شبهات مذهبی باید بستری فراهم نماییم تا دانش‌آموزان نسبت به شناخت امام زمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

برگزاری مراسم دفاع نهایی برگزیدگان بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

در این مراسم که امروز یک‌شنبه، 31 تیر با حضور 18 نفر دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم برگزیده مرحله استانی در محل استودیو الفبای اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد دانش‌آموزان برتر در حضور داوران به دفاع از طرح‌های خود پرداختند.
جهانیان، دبیر جشنواره جوان خوارزمی استان لرستان در این رابطه، گفت: در بیسمتین دوره این جشنواره تعداد 243طرح به مرحله استانی راه یافته‌اند که پس‌از بررسی و داوری‌های دقیق تعداد 15 طرح به مرحله کشوری که در مرداد و شهریور ماه امسال در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار خواهد شد راه یافتند.
وی افزود: نتایج مرحله کشوری در آذر ماه 97در هفته پژوهش اعلام خواهد شد و با حضور مسئولان نظام از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.
یادآور می‏شود، برگزیدگان کشوری از امتیازاتی همچون عضویت در بنیاد ملی نخبگان و تأثیر مثبت در کنکور و قبولی دانشگاه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

captcha