کامران جعفری به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی زنجان معارفه شد
کد خبر: 3732383
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

کامران جعفری به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی زنجان معارفه شد

گروه فرهنگی- آیین تکریم و معارفه روسای جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار و کامران جعفری به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی زنجان معارفه شد.

کامران جعفری به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی زنجان معارفه شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیین تکریم و معارفه روسای جهاددانشگاهی استان زنجان با حضور رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها و سازمان‌های جهاددانشگاهی و جمعی از مسئولان استانی برگزار و در آن از زحمات مهدی عباسی تجلیل و کامران جعفری به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی زنجان معرفی شد.

مهدی عباسی، رئیس سابق جهاددانشگاهی زنجان در این آیین اقدامات فرهنگی و پژوهشی این نهاد انقلابی در استان را ارزشمند خواند و گفت: در سه سال گذشته ۹۰ عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی زنجان به چاپ رسیده است.
 
وی به مدیریت منابع مالی در واحد پشتیبانی و وجود نیروهای توانمند در جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های این واحد سبب شد تا ریالی از منابع مالی این نهاد انقلابی در استان به هدر نرود. 
 
رئیس سابق جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان مرکزی این نهاد در بهمن سال ۹۲، افتتاح مرکز رشد را یکی از اقدامات مهم در سال‌های اخیر برشمرد ضمن اینکه فعالیت‌ها و تحقیقاتی نیز در حوزه خون بند ناف و سایر موارد انجام شده است.
 
کامران جعفری، سرپرست جهاددانشگاهی زنجان نیز در ادامه این مراسم گفت: مجموعه جهاددانشگاهی پیشرفت خود را مرهون اقداماتی است که در گذشته صورت گرفته است و از ویژگی‌های این نهاد انقلابی می‌توان به الگوسازی برای سایر ارگان‌ها اپاره کرد.
 
وی خودکفایی را یکی از رویکردهای جهاددانشگاهی برشمرد و افزود: تلاش داریم تا از این پرچم برافراشته با صلابت‌تر از همیشه صیانت کنیم.

انتهای پیام
captcha