فعالیت 3 پژوهشگاه بزرگ از افتخارات جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3732390
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

فعالیت 3 پژوهشگاه بزرگ از افتخارات جهاددانشگاهی است

گروه فرهنگی- معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با اشاره به تجهیز این نهاد به 3 مرکز شتاب‌دهنده، رشد و نوآوری و شکوفایی گفت: فعالیت 3 پژوهشگاه بزرگ از افتخارات جهاددانشگاهی است.

فعالیت 3 پژوهشگاه بزرگ از افتخارات جهاددانشگاهی استبه گزارش ایکنا از زنجان، احمد شریفی‌زاده در آیین تکریم و معارفه روسای جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نیروهای خلاق و توانمندی برخوردار است و باید در جایگاهی قرار گیرند که بتوانند اثربخشی بیشتری داشته باشند.
 
این مسئول جهادانشگاهی را نیروگاهی برای تولید نیروی انسانی زبده برشمرد و گفت: با وجود فراز و فرودهای فراوان هر کدام از اعضای جهاددانشگاهی می‌توانند جانشین یکدیگر باشند چراکه جهاد، شایسته‌پروری را دستور کار خود قرار داده است.
 
شریفی‌زاده با اشاره به وجود 3 پارک علم و فناوری در مجموعه جهاد یادآور شد: جهاددانشگاهی مجموعه بزرگی است و به سه مرکز شتاب‌دهنده، رشد و نوآوری و شکوفایی مجهز است که هر کدام فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذاری را انجام می‌دهند.
 
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی ادامه داد: در مجموعه جهاددانشگاهی، سه پژوهشگاه بزرگ فعال است و 7000 نیرو به هم پیوسته فعالیت می‌کنند که از افتخارات این مجموعه بوده و بسیار تاثیرگذار هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از صفات ویژه نیروهای جهادی، ایثار است، خاطرنشان کرد : جود و سخا در مجموعه جهاد خیلی بروز یافته است. مسئولان استانی نیز باید جهاددانشگاهی را دریابند؛ چراکه در شرایط کنونی که همه منفی‌نگر شده‌اند، جهاددانشگاهی می‌تواند مسئولیت‌های بزرگ را با حمایت سایر نهادها بر دوش بگیرد.
 
انتهای پیام
captcha