نامه ۵۳ امام علی(ع) عالی‌ترین منشور مدیریتی است/ ضرورت عمق‌بخشی برنامه‌های غدیر
کد خبر: 3732398
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
زینی‌وندمقدم:

نامه ۵۳ امام علی(ع) عالی‌ترین منشور مدیریتی است/ ضرورت عمق‌بخشی برنامه‌های غدیر

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، انجام فعالیت‌های زیربنایی در حوزه غدیر را رسالت بنیاد غدیر برشمرد و گفت: نامه ۵۳ امام علی(ع) به مالک اشتر عالی‌ترین منشور مدیریتی است.

نامه ۵۳ امام علی(ع) عالی‌ترین منشور مدیریتی است/ ضرورت عمق‌بخشی برنامه‌های غدیر

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، عصر امروز یک‌شنبه، ۳۱ تیر در جلسه بنیاد غدیر لرستان، اظهارکرد: نماینده ولی‌فقیه در لرستان مفسر ارزشمند قرآن است و امیدواریم در خدمتی که به بنیاد غدیر خواهیم داشت پاسخ اعتماد ایشان را بدهیم.
وی خدمت در راستای تبیین راه امام علی(ع) به‌عنوان بهترین الگوی عملی جامعه را افتخار بزرگی دانست: مناسبت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد فرصت مغتنمی برای معرفی الگوهای عینی و عملی و بهره‌گیری از سیره عملی آنان برای تربیت فرزندان است.
زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که هم شخصیت امام علی(ع) یک شخصیت استثنایی است و هم همسر و فرزندان ایشان استثنا هستند، خاطرنشان کرد: مقطع کوتاه حکومت امام علی(ع) ونامه ۵۳ آن حضرت به مالک اشتر بهترین الگوی عملی مسئولان است‌.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نامه ۵۳ امام علی(ع) را عالی‌ترین منشور مدیریتی ذکر کرد و ادامه داد: بعد از صلح معاویه، حکومت از دامن شیعه بیرون رفت و سالیان سال مهجور ماند تا اینکه توسط فرزندی از سلاله پاک رسول خدا احیا شد این در حالی است که نظام اسلامی فرصتی برای عملیاتی کردن سیره علوی است.
وی با اشاره به این‌که سیاست‌های کلی بنیاد غدیر در قالب یک برنامه پنج ساله تدوین شده است، هدف اصلی بنیاد غدیر را جذب نسل جوان و گستره مخاطب جریان غدیر دانست و افزود: تاکید این بنیاد بر اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه غدیر است و محوریت این برنامه‌ها وحدت است‌.
زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که برنامه‌های گرامیداشت غدیر در دهه امامت و ولادت در قالب چهار بخش ارائه شده است، اضافه کرد: امسال این ایام با هفته دولت مقارن شده است، کمااینکه عمده کار غدیر انجام فعالیت‌های زیربنایی در حوزه غدیر و عمق‌بخشی به باورهای دینی است.

انتهای پیام

captcha