بهره‌گیری از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دینی
کد خبر: 3732454
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان تأکید کرد:

بهره‌گیری از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دینی

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان انتقال مفاهیم دینی در حوزه فضای مجازی با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای ارتباطی را از دیگر اقدامات اثرگذار در توسعه ارزش‌ها در جامعه دانست.

بهره‌گیری از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دینی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان امروز، یکم مردادماه در دیدار با امام جماعت روستای طهماسبقلی اظهار کرد: ماموستاهای اهل سنت نقش مهمی در هدایت و جهت دهی دینی به آحاد جامعه دارند.
وی با قدردانی از تلاش ماموستاهای اهل سنت در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن افزود: ماموستایان به‌عنوان افسران جنگ نرم طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئول رصد برنامه‌های فضای مجازی و اجرای برنامه‌های مقابله‌ای هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان بیان کرد: در این برهه از زمان که استکبار جهانی در قالب جنگ نرم با ترفندهای مختلف و هجمه‌های فرهنگی جوانان کشور را هدف قرار می‌دهد، وظایف روحانیون و سنگربانان عرصه فرهنگ و تبلیغ دو چندان است.
وی محور قراردادن جوانان درفعالیت‌های گوناگون اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های آنان توسط ائمه جماعات مساجد،هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تاکیدکرد.
حجت‌الاسلام عظیمی مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام را چراغ راه هدایت بشریت برشمرد و بیان کرد: هرچه ما بتوانیم با شیوه‌های نوین و جذاب این مفاهیم را به نسل جوان انتقال دهیم به همان میزان توانسته‌ایم بر وضعیت فرهنگی کشور اثرگذار باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان انتقال مفاهیم دینی در حوزه فضای مجازی با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای ارتباطی را از دیگر اقدامات اثرگذار در توسعه ارزش‌ها در جامعه دانست.
انتهای پیام

captcha