تهیه نظام‌نامه جوایز طرح «بشارت 1452»/ تسویه کامل جوایز دوره‌های قبلی
کد خبر: 3732486
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
محمدزاده خبر داد:

تهیه نظام‌نامه جوایز طرح «بشارت 1452»/ تسویه کامل جوایز دوره‌های قبلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره تهیه نظام‌نامه ویژه جوایز طرح قرآنی 1452، از تسویه کامل جوایز دوره‌های گذشته این طرح ملی خبر داد.

تهیه نظام‌نامه جوایز طرح «بشارت 1452»/ تسویه کامل جوایز دوره‌های قبلیمحمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با حامی مالی طرح قرآنی 1452 و نیز جوایز این طرح قرآنی اظهار کرد: در صورت قطعیت، اسامی حامی یا حامیان مالی طرح اطلاع‌رسانی خواهد شد. هم‌اکنون در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستیم.
دبیر شورای معارف سیما ادامه داد: در مورد جوایز نیز نظام‌نامه‌ای تهیه شده است که طبق آن جوایز طرح تخصیص داده می‌شود که سعی بر آن است تا این جوایز به تعداد نام طرح یعنی 1452 به شرکت‌کنندگان تعلق گیرد. همچنین، جوایز انتخاب شده نیز بنا به میزان علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان در انواع مختلف از کمک هزینه سفر به اماکن متبرکه تا خودروی ملی برای جایزه اصلی طرح در نظر گرفته شده است.
محمدزاده در رابطه با استقبال مخاطبان از مسابقه پیامکی نیز تصریح کرد: با توجه به تبلیغات زیادی که برای طرح 1452 انجام  شده است، پیش‌بینی می‌شود که تعداد مخاطبان طرح نسبت به سال گذشته که در حدود 15 میلیون مخاطب را شامل می‌شد، بسیار بیشتر باشد. در این راستا نیز اپلیکیشنی برای حضور همزمان 15 میلیون نفر در نظر گرفته شده است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اجرای این طرح قرآنی در سال‌های گذشته نیز اظهار کرد: تمامی جوایز دوره‌های گذشته این طرح قرآنی، تاکنون تسویه شده و چیزی باقی نمانده است. امسال نیز به حول و قوه الهی طرح 1452 با موفقیت هرچه تمام‌تر اجرا و جوایز آن نیز به موقع اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha