«مرهم» بر زخم‌های کرمانشاه و ایلام/ هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید
کد خبر: 3732496
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

«مرهم» بر زخم‌های کرمانشاه و ایلام/ هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید

گروه جامعه ــ پزشکان خیر مؤسسه مرهم برای مرهم گذاشتن به زخم‌های مردم زلزله زده کرمانشاه به شهر ثلاث باباجانی و برای انجام عمل‌های جراحی شکاف لب به شهر ایلام سفر می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ در گردهمایی اعضای هیئت مدیره، هیئت امنا، شورای معاونان و مدیران ستادی و استانی مؤسسه ملی مرهم خدمت به مردم زلزله زده کرمانشاه و مردم محروم ایلام مقصد بعدی پزشکان خیر مرهم اعلام شد.

در این مراسم که اعضای جدید مرهم نیز حضور داشته و معرفی شدند، طی احکامی مسئولیت بخش‌های مختلف مؤسسه ملی سلامت مرهم به جوانان عضو این مؤسسه واگذار شد.

همچنین در این مراسم اعلام شد، پس از فروکش کردن تب و تاب اولیه کمک‌های صورت گرفته به مردم زلزله زده کرمانشاه و پس از بررسی وضعیت زلزله زدگان توسط کارشناسان مرهم مشخص شده است که همچنان مردم این منطقه نیازمند دریافت خدمات پزشکی رایگان از جمله در حوزه روانشناسی و مشکلات عضلانی و ستون فقراتی هستند بر همین اساس به صورت ویژه گروهی از پزشکان داوطلب مرهم به منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه اعزام خواهند شد.

طی مراسمی که شب گذشته برپا شد برخی از پزشکان عضو موسسه مرهم از دغدغه‌ها و چگونگی حضور خود در مرهم گفتند، کلانتر هرمز از عشق‌ و خدمت گفت و ریحانی از شوق خدمت و لیاقت حضور؛ سید محمدهادی ایازی، معاون وزیر بهداشت هم از اتفاقات خوبی که این اقدامات در سطح جامعه رقم می‌زند، سخن گفت.

 لازم به ذکر است که در این سفر با توجه به شرایط منطقه و ضرورت حضور سایر پزشکان متخصص، پزشکان جراح پلاستیک و زیبایی حضور نخواهند داشت و اولویت اعزام با متخصصانی است که مردم منطقه زلزله زده کرمانشاه به تخصص آنها نیاز دارند.

همچنین در این مراسم مقصد بعدی ارائه خدمات جراحی رایگان شکاف لب و شکاف کام، استان ایلام اعلام شد.

یادآوری می‌شود، پزشکان خیره مؤسسه ملی مرهم در بیست و دومین سفر خود به مناطق محروم که تیر ماه سال جاری به استان خراسان جنوبی شهر بیرجند انجام شد 142 عمل شکاف لب و شکاف کام انجام دادند.

در تمام زمان حضور در این گردهمایی این مخمس شیخ بهایی در قالب چهره‌های متخصصان مختلفی که زیر سایه «مرهم» فعالیت می‌کنند از ذهنم می‌گذشت؛ که فرمود:

هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید، بلبل به غزلخوانی و قمری به ترانه

انتهای پیام

captcha