۲۴۰۰ زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان
کد خبر: 3732504
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

۲۴۰۰ زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان گفت: 2400 زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان وجود دارند که از میان آنها، ۷ نفر حافظ کل قرآن هستند.

2400 زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان مرد زندان‌های استان اصفهان که عصر دیروز در آستان مقدس امامزاده سید محمد برگزار شد، اظهار کرد: 2400 زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان وجود دارند که از میان آنها، ۷ نفر حافظ کل قرآن هستند و از این نظر، مقام اول را در کشور دارا هستیم.
وی افزود: اگر پرسنل و کارکنان زندان‌ها از مسائل فرهنگی عقب باشند، نمی‌توانند تعامل مناسبی با زندانیان داشته باشند، آنها باید بتوانند به آموزه‌های قرآن عمل کنند و خوشبختانه استان اصفهان در این زمینه پیشتاز است.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: 80 نفر از کارکنان زندان‌های استان در این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
گرجی‌زاده بیان کرد: زمانی که شهید لاجوردی زندان‌های فرهنگی را تعریف کرد، برنامه‌های اصلاح و تربیت را رأس امور زندان‌ها قرار داد. برخی زندانیان که آزادی آنها تأیید شده است، اصرار دارند که در زندان بمانند و فعالیت‌های قرآنی انجام دهند. معجزات قرآن زیاد است و از نمونه‌های آن همین بس که افرادی بوده‌اند که حکم اعدام داشته‌اند، ولی عفو شده و از مرگ نجات یافته‌اند.
انتهای پیام

 

captcha