دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس امیر لطفی
کد خبر: 3732514
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه 10 صورت می‌گیرد؛

دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس امیر لطفی

گروه هنر ــ فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» با خانواده معظم شهید والامقام امیر لطفی دیدار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ در برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت  11سه‌شنبه دوم مرداد ماه در بیت معظم شهید «امیر لطفی» برگزار می‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه 10؛ با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از وی تجلیل خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ شهید امیر لطفی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در سال 1365 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی طلاییه، دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha