آغاز فعالیت آموزش‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه بقیةالله در مکان جدید
کد خبر: 3732557
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

آغاز فعالیت آموزش‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه بقیةالله در مکان جدید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بقیة‌الله شهرستان خدابنده، برنامه و فعالیت‌های آموزشی ترم تابستان خود را در مکان جدید آغاز کرد.

جمشید خانی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بقیة‌الله خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بقیةالله قیدار(شهرستان خدابنده) فعالیت‌های قرآنی متنوعی را در تمامی سطوح ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌کند.
وی ادامه با اشاره به اینکه تا پیش از این این مرکز در خیابان راه و ترابری شهرستان قیدار به فعالیت‌ مشغول بود، بیان کرد: در حال حاضر به‌دلیل اینکه مکان این مؤسسه استیجاری است، از اول تابستان برنامه‌های مؤسسه در مکان و فضای جدید به نشانی بلوار شهید چمران، کوچه آذر4 پلاک 31 برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه بقیة‌الله افزود:‌ این مؤسسه با کمبود امکانات و هزینه‌های مالی روبرو است اما با این وجود دست از کار برنداشته و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی خود را انجام می‌دهد که به برخی از آنها اشاره می‌شود.
خانی به برگزاری کلاس تفسیر ویژه آقایان و بانوان در روزهای دوشنبه ساعت 18 توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اشاره و تصریح کرد: این مؤسسه برنامه‌های دیگری چون روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، حفظ جزء 30 قرآن، کلاس‌های هنری، برگزاری محافل هفتگی دعای توسل، جلسات نورانی قرآن ویژه آقایان با حضور قاریان ممتاز شهرستان را برگزار می‌کند.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بقیة‌الله خدابنده در پایان اظهار کرد: این مؤسسه بدون هیچ حمایت مالی در حال برگزاری دوره‌های آموزشی است که از مسئولان و خیران قرآنی درخواست می‌شود برای ادامه فعالیت این مؤسسه حمایت‌هایی را از این مرکز داشته باشند.
انتهای پیام

captcha