اصول تربیتی خردسالان؛ مبنای آموزش‌های مؤسسه «سرای نیکان» شهر‌ری
کد خبر: 3732593
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

اصول تربیتی خردسالان؛ مبنای آموزش‌های مؤسسه «سرای نیکان» شهر‌ری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه سرای نیکان شهرری اصول تربیتی خردسالان را مبانی فعالیت‌های خود قرار داده و در این راستا برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

ناهید معماری، مدیر مؤسسه سرای نیکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سرای نیکان شهرری از سال 1390 به طور جدی اجرای طرح تربیتی و رفتاری ویژه خردسالان و کودکان را در رأس فعالیت‌‌های خود قرار داده است.
وی ادامه داد: در این راستا، اصول و پایه اهداف مؤسسه براساس آموزه‌های تربیتی و دینی خردسالان در نظر گرفته شده است و تاکنون با بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی موفق به تربیت کودکان و بازخورد آنان در اجتماع بوده است.
معماری بیان کرد: در ترم تابستان دوره‌هایی برای گروه سنی 3 تا 7 سال در رشته حفظ موضوعی ـ کاربردی به صورت تصویر‌سازی و قصه و شعر از سوی مؤسسه سرای نیکان برگزار می‌شود.
معماری افزود: این مؤسسه به‌عنوان نخستین مؤسسه در شهر‌ری است که با اجرای طرح‌هایی برای کودکان موفقیت‌هایی را در زمینه تربیتی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
مدیر مؤسسه سرای نیکان به تعاملی که با مسجد محل دارد اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیکی مؤسسه با مسجد، تعاملات‌ قرآنی ـ فرهنگی اعم از برگزاری دوره‌های قرآن، اقامه نماز، فعالیت‌های فرهنگی و غیره را دارد که این موضوع می‌تواند در رشد اخلاقی کودکان مؤثر واقع شود.
انتهای پیام

captcha