استعفایی که سبب خیر شد/ قول مساعدت به موزه ملی قرآن
کد خبر: 3732622
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

استعفایی که سبب خیر شد/ قول مساعدت به موزه ملی قرآن

گروه جامعه ــ رئیس سازمان میراث فرهنگی استعفای رئیس موزه ملی قرآن کریم را نپذیرفت و در مقابل قول مساعدت برای همکاری‌های بیشتر داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امیر لهراسبی، رئیس موزه ملی قرآن کریم ۲۳ تیرماه، نامه استعفای خود را خطاب به مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر و بیان کرد: اکنون که بیش از همیشه ارکان اساسی «منطق و استدلال» در بدنه سازمان میراث فرهنگی، کمرنگ شده و شرایط ادامه همکاری برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی فراهم نیست، استعفای خود را به رئیس این سازمان تقدیم می‌کنم.

وی در گفت‌وگو با ایکنا از پذیرفته نشدن استعفای خود از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: قول مساعدت و همکاری به موزه داده شده است تا مشکلات و دغدغه‌های موزه قرآن مرتفع شود.

وی شرط باقی ماندن در سمت مدیریت موزه را مساعدت برای حل مشکلات آن دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات ما وجود رطوبت زیاد در موزه بود که ممکن است به بسیاری از آثار که در مخزن نگهداری می‌شوند، آسیب بزند. طی چند روز گذشته توافق‌هایی با سازمان صورت گرفته و فعالیت‌های مرتبط با رفع رطوبت در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام لهراسبی با بیان اینکه کارگاه‌های رفع رطوبت از فردا دوم مردادماه، در موزه ملی قرآن کریم آغاز به کار می‌کنند، عنوان کرد: سازمان در مراحل بعدی، قول مساعدت برای تردد آسان‌تر بازدیدکنندگان با ایمن سازی حفاظتی محوطه موزه ملی قرآن را داده است.

وی تجهیز واحدهای اداری موزه ملی قرآن کریم و ایمن‌سازی مخزن موزه را از دیگر مساعدت‌هایی دانست که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقبل کرده است.

انتهای پیام

captcha