کتاب «سربازان عاشق» در لرستان منتشر شد
کد خبر: 3732634
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

کتاب «سربازان عاشق» در لرستان منتشر شد

گروه فرهنگی ـ «سربازان عاشق» شامل گزیده اشعار علی زیودار در لرستان منتشر شد.

کتاب «سربازان عاشق» در لرستان منتشر شد

به گزارش ایکنا از لرستان، گزیده اشعار علی زیودار با عنوان «سربازان عاشق» از سوی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان منتشر شد .این اثر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و به‌زودی به همراه دو اثر ادبی دیگر رونمایی می‌شود.
کشوری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت تولیدمحوری در حوزه ادبیات، گفت: این دومین اثری است که از شاعران مرتبط با این مرکز در سال‌جاری منتشر می‌شود و استمرار این روند می‌تواند علاوه‌بر تقویت جریان ادبیات انقلاب اسلامی، نشاط لازم را برای تولید آثار بیشتر در این حوزه فراهم سازد.
وی چاپ و نقد آثار ادبی را زمینه‌ساز توسعه ادبیات در استان لرستان دانست و افزود: در سال‌های گذشته گزیده آثار شاعران و نویسندگان جوان را در مجموعه‌هایی جداگانه منتشر کردیم و امسال مجموعه آثار شاعران مرتبط با حوزه در قالب مجموعه‌های مستقل به چاپ رسیده است که حاصل مداومت فعالیت این هنرمندان جوان است.
در بخشی از کتاب «سربازان عاشق» آمده است: «گذشت روزهای بی‌گناهی تو/جاده را/روی دوشم گذاشتی/دو درخت بر شانه‌هایم کاشتی/و رودخانه را/زیر پایم رها کردی/گفتی/این‌طور تو و درخت بزرگ می‌شوید/اما/توپ‌ها که شلیک شد/جاده آن‌قدر بزرگ شده بود/که من/ هیچ وقت به آخر خط نرسیدم...».

انتهای پیام

captcha