کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است
کد خبر: 3732638
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است

گروه اجتماعی - عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است، افزود: این مجموعه از نظر علمی ظرفیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای دارد و با روحیه جنگندگی، جهادی و تلاش مستمر خدمات تحت اختیار را به سامان رسانده است.

کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مسیر پیشرفت کشور بر پایه مباحث دانش‌بنیان استوار است، جهاددانشگاهی در این مسیر می‌تواند تاثیرگذار باشد با وجود داشتن روحیه مضاعف، پیگیر، قاطع و جهادی در عرصه علمی می‌تواند خدمات ماندگاری را ارائه دهد.
وی با بیان اینکه خدمات جهاددانشگاهی در کشور کمک‌کننده پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی است، اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه این است که برخی از مدیران دونده نیستند و دچار کرختی شده‌اند. جهاددانشگاهی در معنای مقابله با تنبلی، بیکاری و کم‌کاری وارد عمل شده و روحیه کرخت برخی مدیران را می‌تواند از بین برد.

جهاددانشگاهی محدود به رشته خاصی نیست
حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: برخی از پست‌ها در اختیار افرادی است که توان علمی کافی برای مجموعه خود را ندارند. جهاددانشگاهی محدود به رشته خاصی نیست و می‌تواند افراد با تخصص لازم را به کار گیرد.
این مقام مسئول ادامه داد: جهاددانشگاهی موظف است کمبودها و نواقص را شناسایی کرده و برای رفع آنان کمر همت بندد. نیاز امروز کشور است تا برای برطرف کردن مشکلات همه بسیج شوند. جهاددانشگاهی از ابتدای تولدش تاکنون این مسیر را پیگیری کرده است.

کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: کارنامه جهاددانشگاهی گویای ملتی توانمند است. این مجموعه از نظر علمی ظرفیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای دارد. ممکن است این نهاد انقلابی امکانات چندانی در اختیار نداشته است اما با روحیه جنگندگی، جهادی و تلاش مستمر خدمات تحت اختیار را به سامان رسانده است.
منتخب مردم دلیجان در مجلس در پایان اظهار کرد: در مجموع کارنامه جهاد را موفق می‌دانم. البته جهاد نیز مانند سایر دستگاه‌ها فراز و فرودهایی دارد. دولت باید جهاددانشگاهی را از نظر مالی تقویت کند. باید جهاد را باور کرد، متاسفانه برخی دولتمردان اعتماد لازم را به جهاد ندارند.
انتهای پیام

captcha