هماهنگ شدن آزمون مفاهیم با محفوظات حافظان 5 جزء
کد خبر: 3732715
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
یک حافظ 5 جزء خواستار شد:

هماهنگ شدن آزمون مفاهیم با محفوظات حافظان 5 جزء

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده رشته حفظ 5 جزء مسابقات استانی اوقاف قم با بیان اینکه مفاهیم جزء 28 ارتباط مفهومی زیادی با حفظ 5 جزء نداشت گفت: اگر این هماهنگی ایجاد می‌شد، کاربرد آن بیشتر بود.

 هماهنگ شدن آزمون مفاهیم با محفوظات حافظان 5 جزء

زهرا بخشی، شرکت کننده در رشته حفظ 5 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی در گفت و گو با ایکنا از قم؛ گفـت: از نحوه اطلاع رسانی انتقاد دارم و تصور می کردم فقط مسابقات به صورت کتبی است ولی متوجه شدم که شفاهی هم هست چون شفاهی استانی در سال های قبل با فاصله برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مفاهیم جزء 28 ارتباط مفهومی زیادی با حفظ 5 جزء نداشت و اگر به جای آن 29 و 30 بود بهتر بود اظهار کرد: برگزاری مسابقات و مدیریت آن خوب بود و فقط از اطلاع رسانی آن گله مند هستم.

بخشی که حافظ 20 جزء قرآن کریم است تصریح کرد: بهترین راه برای تقویت حفظ آزمون و مسابقه دادن و آشنایی با مفاهیم است؛ در سر کلاس حفظ وقتی مفاهیم بیان می شود قرآن آموز بهتر می تواند حفظ کند و مفاهیم نیز در قلب و جان او ماندگار می شود.

بخشی با اشاره به دستورات اقتصادی قرآن عنوان کرد: ربا یکی از مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد که در کنار عدم رعایت سایر دستورات قرآن کریم در زمینه اقتصادی دست به دست هم داده و مشکلات کنونی را ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: در جامعه بیشتر به تجمل و مد و تکاثر پرداخته می شود مشکلات مردم زیادتر شده و روز به روز هم بیشتر می شود.

انتهای پیام

captcha