قدردانی حافظ 5 جزء قرآن از مدیریت خوب مسابقات قرآن استانی
کد خبر: 3732716
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

قدردانی حافظ 5 جزء قرآن از مدیریت خوب مسابقات قرآن استانی

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده رشته حفظ 5 جزء مسابقات استانی اوقاف قم ضمن خوب ارزیابی کردن چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن قم گفت: فضای مسابقات و استفاده از مجری توانمند از نکات خوب و قابل توجه  در مسابقات بود که جای قدردانی و تشکر را دارد.

 قدردانی حافظ 5 جزء قرآن از مدیریت خوب مسابقات قرآن استانی

سیده زهرا موسوی شرکت کننده در رشته حفظ 5 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی در گفت و گو با ایکنا از قم؛ در ارزیابی از مسابقات گفت: مرحله اول این مسابقات به نحو مطلوبی برگزار شد و اطلاع رسانی خوبی را هم شاهد بودیم اما در مرحله فعلی اطلاع رسانی حداقل برای بنده به موقع نبود.

وی سطح رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که روند به تدریج هم بهتر شود و تاکید کرد: از داوران برجسته برای قضاوت این مسابقات استفاده شده است.

این حافظ قرآن بیان کرد: بهترین راه برای تقویت حفظ یک حافظ تکرار آیات  به خصوص مباحثه است ولی اگر کسی را نداشتیم تکرار بسیار موثر است و قرآن با وجود انسان همزیستی پیدا می کند.

موسوی ریشه مشکلات اقتصادی را در عدم توجه و رعایت مسائل اقتصادی قرآن برشمرد و تاکید کرد: رباخواری یکی از این گرفتاری ها است که در حکم جنگ با خداوند است.

وی تاکید کرد: فضای مسابقات و استفاده از مجری توانمند از نکات خوب و قابل توجه  در مسابقات بود که جای قدردانی و تشکر را دارد.

انتهای پیام

captcha