کم توجهی به دستورات اقتصادی قرآن، ریشه مشکلات امروز کشور است
کد خبر: 3732717
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

کم توجهی به دستورات اقتصادی قرآن، ریشه مشکلات امروز کشور است

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده رشته حفظ 5 جزء مسابقات استانی اوقاف قم ضمن ارزیابی مسابقات قرآن اوقاف استانی به راه کارهای اقتصادی قرآن اشاره و تاکید کرد: کم توجهی به دستورات اقتصادی قرآن، ریشه مشکلات امروز کشور است.

 

زهراسادات حسینی نسب شرکت کننده در رشته حفظ 5 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی در گفت و گو با ایکنا از قم؛ گفـت: باید فرصت بیشتری برای آماده شدن برای حضور در مسابقات به ما می دادند تا با آمادگی بیشتری وارد شویم.

وی با بیان اینکه محفوظات جزء 28 برای رشته حفظ 5 جزء در نظر گرفته شده بود تاکید کرد: اگر مفاهیم هم از اجزاء مرتبط با 5 جزء بود بهتر بود اگر چه در همین حد هم بسیار خوب بوده و جای تقدیر دارد.

این حافظ 5 جزء تصریح کرد: مدیریت برگزاری مسابقات خوب بود و مشکل عمده ای وجود نداشت اگر چه در هر مسابقه ای ضعف هایی وجود دارد.

وی افزود: خود قرآن خواندن به عنوان لقلقه زبانی کارآمدی چندانی برای بهتر شدن زندگی فردی و اجتماعی ندارد و اگر می خواهیم مشکلات برطرف شود باید قرآن بخوانیم و به آن عمل کنیم.

حسینی نسب کم شدن توجه به خمس و دوری نکردن از محرمات اقتصادی را از مشکلات برشمرد و بیان کرد: قرآن فرموده برخی تصور می کنند اصلاح کننده در جامعه هستند اما با برخی رفتارها تخریب کننده می شوند که در زمینه اقتصادی هم این بلیه وجود دارد.

انتهای پیام

captcha