مسئولان از تنها بنیاد بین‌المللی مشهد حمایت کنند
کد خبر: 3732730
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
مدیر بنیاد بین‌الملی امام رضا(ع):

مسئولان از تنها بنیاد بین‌المللی مشهد حمایت کنند

گروه فرهنگی - مدیر بنیاد بین‌الملی امام رضا(ع) گفت: خواهش من از دست‌اندرکاران مشهد این است که از حضور یک بنیاد ملی و بین‌المللی در مشهد حمایت کنند.

مسئولان از تنها بنیاد بین‌المللی مشهد حمایت کنندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی محمودرضا برازش، مدیر بنیاد بین‌الملی امام رضا(ع)، امروز در بیست‌ونهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد بین‌الملی امام رضا(ع) یک بنیاد ملی است که مصوبه دولت را داشته و رئیس هیأت امنای آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بیشتر فعالیت‌های آن در گذشته در تهران متمرکز بود و با توجه به اینکه مشهد قابلیت و ظرفیت لازم را دارد، هدف ما این است عمده فعالیت‌های آن را به مشهد منتقل کنیم.

وی ادامه داد: خواهش من از دست‌اندرکاران مشهد این است که ما از اینکه یک بنیاد ملی و بین‌المللی در مشهد فعالیت کند، حمایت داشته باشیم. اکثر نهادهای ملی ما در تهران است و اینکه یک بنیاد ملی و بین‌المللی در مشهد وجود داشته باشد، از نظر تمرکزگرایی و شأنیت بسیار خوب است.

برازش با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد تصریح کرد: فعالیت‌های این بنیاد در دو بخش است؛ یکی در طول سال و دیگری در دوره برگزاری جشنواره. این فعالیت‌ها در تمام کشور و خارج از کشور با تنوع بسیار زیاد و از طریق بنیاد در مشهد انجام می‌شود و این فرصت خوبی است که می‌توان از آن استفاده کرد. بنیاد امام رضا(ع) همچون سری می‌ماند که ریشه‌های آن در 300 اداره و اداره کل ارشاد اسلامی در کشور فعال است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تنها نماینده استان خراسان رضوی در ستاد هماهنگی دهه کرامت است، افزود: امیدواریم ارتباط خوبی بین دستگاه‌های مختلف برقرار شود و این همکاری‌ها باعث خیر باشد. ما به نمایندگی از استان سعی می‌کنیم هرچه بیشتر با اعضای ستاد هماهنگی دهه کرامت کشور ارتباط برقرار کنیم و امیدواریم با همکاری دوستان هرچه با قدرت‌تر در جلسات ستاد دهه کرامت باشیم تا محوریت برنامه‌های این دهه در مشهد باشد.

انتهای پیام

captcha