آغاز طرح میثاق طلبگی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3732923
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
حجت‌الاسلام آقابابایی خبر داد:

آغاز طرح میثاق طلبگی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی- معاون حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه امامیه شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح ویژه طلاب جدیدالورود چهارمحال و بختیاری به حوزه‌های علمیه است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری،به نقل از خبرگزاری فارس در شهرکرد حجت‌الاسلام علی‌اکبر آقابابایی از آغاز طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه امامیه شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح ویژه طلاب جدیدالورود چهارمحال و بختیاری به حوزه‌های علمیه است که از تاریخ یکم تیرماه آغاز و تا هشتم تیرماه جاری به‌مدت هشت روز ادامه دارد.
معاون حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طلاب در این دوره با تحصیل در حوزه‌های علمیه و ماهیت طلبگی آشنا می‌شوند و سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل اخلاق و آداب طلبگی و نحوه تحصیل در حوزه است.
وی با بیان اینکه 100 نفر از طلبه‌های چهارمحال و بختیاری در دوره میثاق طلبگی شرکت دارند، بیان کرد: پس از پایان دوره از حاضرین در دوره مصاحبه عملی و روانشناسی به‌عمل می‌آید و سپس طلاب برای گزینش حضور در حوزه علمیه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
آقابابایی در پایان افزود: طلاب در این دوره از حضور اساتید برجسته کشوری و سخنرانان طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبه‌زدایی دینی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

captcha